24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb vorige week via Telenet de tcl 55t8b gekocht.
Nu heb ik deze vandaag aangekregen en aangesloten maar de tv lijkt niet goed te werken.
Er blijft constant een scherm verschijnen met daarop modelnaam en andere zaken.
Ik dacht van de tv te resetten naar fabrieksinstellingen maar dit gaat ook niet, net als de tv uitzetten. Uitzetten gaat dus enkel door de stekker eruit te trekken.
Iemand enige ervaring met die TCL toestellen ?
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Nieuwe TCL 55t8b gekocht via Telenet werkt niet ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Handleiding gelezen? Aan uit via knop of afstandsbediening, en zo lang je het toestel niet hebt geconfigureerd zal je dat blijven krijgen.
In mijn handleding staat:
Er lijkt totaal niets aan in te stellen zijn.
Net nogmaals de stekker eruit gehaald en telkens de tv opstart verschijnt er een rood scherm met P mode op.
Daarna zwart scherm met de CPU gegevens.
@Benny3 in google de tekst opgezocht van demo mode uitzetten en kreeg volgende link naar YouTube om dit uit te zetten
https://www.youtube.com/watch?v=VgrAK0LWDAM
It's sita P mode from service menu. You have to stand on contrast in advanced bright settings and type 9735 to get there.
dan:
- Select “Settings >Picture >Advanced setting >Brightness , Scroll down to “Contrast”
- Type number 9735
- Select “9-Sita P mode” and turn OFF
- Or Factory menu->Factory hotkey ...disable
Wat een ROMMEL.
De demo mode stond al uit.
Na lang zoeken toch ergens een menu gevonden waar je de tv kon resetten. Na dit gedaan te hebben kreeg ik wel het "welkom" menu en kon de tv ingesteld worden.