Kosten kabel vervangen
Hallo, ik heb een vraagje;
Even (kort) het probleem schetsen:
We zijn nu 2 maand klant bij Orange en kregen vorige week telefoon van de klantendienst dat de netwerkbeheerder ( Telenet) een filter op de lijn heeft geplaatst omdat er storingen zouden zijn en dit kan verder gaan naar andere gebruikers. Wij hadden namelijk geen enkel probleem met onze internetverbinding...
Er moest dus een technieker van Orange samen met een technieker van Telenet langs komen om het op te lossen. Lang proberen bellen om mijn afspraak te verzetten maar niemand aan de lijn gehad, dus techniekers stonden voor de deur zonder dat wij thuis waren.
Deze heeft in zijn interventierapport vermeld dat er een nieuwe afspraak moet gemaakt worden en foto's bijgevoegd van het grijze bakje op de stoep en de kabels. Geen idee wat hij aan de kabels heeft gedaan maar sinds toen geen internet meer! Daarna hebben ze me nog opgebeld om te zeggen dat er opnieuw een technieker moet komen omdat de kabel beschadigd zou zijn en ze een offerte moeten maken voor de herstelling.
Maar tot die technieker was geweest heb ik dus geen enkel probleem gehad met het internet.
En is het normaal dat de klant hier voor moet betalen aangezien het probleem buiten huis is (grijze bakje) Technieker komt nu donderdag voor een offerte te maken maar ik hoop dat iemand me al iets wijzer kan maken.
alvast bedankt!
Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Kabel vervangen
- Labels:
-
aansluiting
-
coax kabel