Beantwoorden
Legolas11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Maar één aflevering van de twee wordt opgenomen

Hallo, 

 

Ik heb dit probleem al af en toe gehad, maar als ik dan de serie annuleerde, en terug instelde was het opgelost. Bij mijn huidige problemen werkt deze oplossing echter niet meer.

Concreet gaat het nu over tiktak. Dit wordt 2 x uitgezonden per dag. 1 keer om 06u en 1 keer om 06u 30. De opnames van 06u worden nu meestal niet gedaan en die om 06u30 wel. Nochtans staat alle afleveringen ingesteld. Eigenlijk gaat mijn voorkeur uit naar de aflevering om 06u, want dan staat bumba er automatisch ook op...

 

Titel gewijzigd door @Giverny  | Vorige titel: Problemen opname 2 afleveringen.

0 Likes
8 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Maar één aflevering van de twee wordt opgenomen

@Legolas11 

Worden er om 06uur misschien reeds 2 andere opnames tegelijkertijd gemaakt en zit je daardoor boven het maximum?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Legolas11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Maar één aflevering van de twee wordt opgenomen

Dat ben ik inderdaad vergeten te vermelden. Tiktak is enige opname om 06u(of de ruime regio errond). Net nog eens gecheckt om heel zeker te zijn. Het rare is dat de opname vanochtend opnieuw niet opgenomen is, maar tussen mijn geplande opnames staat hij wel nog op vandaag (terwijl de aflevering al gedaan is). De geplande opnames van tiktak zien er nu als volgt uit:

1 vandaag  05:55-0610

2 morgen 05:55-06:10

3 morgen 06:25-06:40

4 overmorgen 05:55-06:10

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Maar één aflevering van de twee wordt opgenomen

@Legolas11 

Er lijkt wel iets fout. Als je aangegeven hebt dat de serie moet opgenomen worden, moeten beide uitzendingen opgenomen worden want het zijn opeenvolgende afleveringen.

Als ze allebei in de gids aangegeven zijn als op te nemen kan je dat best melden bij de klantendienst.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Maar één aflevering van de twee wordt opgenomen

@Legolas11 als ik kijk op de epg op yeloplay.be dan zie ik ook 2 keer die uitzending, kan zijn dat beide dezelfde Afl nummer hebben en de box dan ziet dat een herhaling is ofzo.

 

heb je uw box al eens herstart ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Legolas11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Maar één aflevering van de twee wordt opgenomen

Zijn verschillende afleveringen en hebben ander nummer. Jeps box al verschillende keren heropgestart. Zowel soft restart als ptp...Ga het gewoon via manuele opname doen denk ik.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Maar één aflevering van de twee wordt opgenomen

@Legolas11 

Zo kan je het ook doen, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Meld het toch maar, anders wordt het niet opgelost.

Ikzelf heb een tv-box en heb ook eens een serieopname van tik tak geprogrammeerd. Morgen eens kijken wat het op dat platform geeft. Laat nog iets weten.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Legolas11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Maar één aflevering van de twee wordt opgenomen

Is goed. Houd er wel rekening mee dat het bij mij +- 3 maand wel alletwee de afleveringen opnam.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Maar één aflevering van de twee wordt opgenomen

@Legolas11 

Ik heb nu 2 dagen na elkaar tik tak in serie opgenomen. Via het tv-box platform werkt dat zonder problemen. Ik heb dus de vier afleveringen.

Als dat bij u niet zo is kan je best Telenet melden dat er iets niet juist is met de gids voor de digicorder. Mogelijk ziet deze een aflevering als heruitzending en neemt dat bijgevolg niet op. Dat kan alleen via Telenet rechtgezet worden.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.