Meer dan 4 Coax aansluitingen nodig
Hallo,
We hebben momenteel 5 Coax aansluitingen. De NIU geplaatst door Telenet echter voorziet maar 4 ingangen. Ik heb in archief hier al een dergelijke vraag zien voorbij komen, maar toch had ik hierover nog een paar vraagjes:
- Het installeren van een 2e NIU zodat de 5e COAX kabel kan aangesloten worden, is dat iets wat Telenet doet ? (ik veronderstel dat hier de prijs van de 2e NIU en de werkuren in rekening zullen gebracht worden).
- Bij het tariefplan voor de Digitale TV (http://static.prd.telenet.be/productfiches/TV_484_NL_DigitalTV.pdf) lees ik dat er 4 toestellen ondersteund worden. maar hoe dien ik dat te lezen ? Maximaal 4 aansluitingen ? of maximaal met 4 toestellen tegelijk kunnen kijken ? (gezien we een gezin met 4 zijn zullen er nooit meer dan 4 TV's op staan :-), echter er zijn meer dan 4 aansluitingen om keuzevrijheid te hebben in de plaatsing van de TV). Bij verder lezen van hun tariefplan : "Aantal tv-toestellen: het maximaal aantal analoge en digitale tv-toestellen moet overeenkomen met het
maximumaantal toestellen die tegelijk kunnen werken", M.a.w. Als ik 20 aansluitingen wens maar steeds met niet meer dan 4 toestellen kijk, is er geen nood om mijn tariefplan aan te passen veronderstel ik
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
coax kabel