Beantwoorden
cocamog
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Twee handen vol!

Netflix op kanaal 600 op Digibox AD220?

Kan ik netflix kijken op een digibox AD220 ?

Het lukt me wel op een AD2200 digicorder. Niet op een AD2100 digicorder.

 

Tags (2)
0 Likes
6 reacties
cocamog
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Twee handen vol!

Netflix op kanaal 600 op Digibox AD220?

na wat speurwerk op de onoverzichtelijke telenet site heb ik ontdekt dat netflix op een digibox een no go is. 

Een AD2100 omruilen voor een AD2200 kost 35 euro !!!!!!!!! Beetje schandalig.

0 Likes
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Netflix op kanaal 600 op Digibox AD220?

@cocamog 35 euro bijbetalen om te upgraden naar een nieuwer type decoder met extra functie schandalig vinden? Tja. Je kan ook een Chromecast van 35 euro kopen waar je Netflix (en veel meer) kan op streamen. 

 

Als je van iemand een Bongobon krijgt en je wil upgraden naar ééntje waar je meer mee kunt doen, verwacht je dan ook dat dit gratis is? Of je boekt een hotelverblijf en wil upgraden naar een suite mét jacuzzi, verwacht je dan ook dat dit gratis is? Telenet blijft (net zoals alle providers en eigenlijk ieder bedrijf) een commerciëel bedrijf die geld moet verdienen. De dag van vandaag is niets meer gratis. Een upgrade = betalen.

 

Ik snap je frustratie overigens wel ... maar de realiteit is er ook.

(Dit is gewoon mijn eigen mening, ik wil je niet tegen de borst stoten :))

 

0 Likes
cocamog
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Twee handen vol!

Netflix op kanaal 600 op Digibox AD220?

Als je al 25j klant bent en 130 euro per maand betaalt mag je toch wel verwachten dat dit een gratis update is. Als deze de geest geeft ga ik dan een oud model krijgen of toch een nieuw ? 

 

Ik heb ook al gevraagd om TV boxen te krijgen maar die waren niet op voorraad. Dan kan ik mijn 2 digiboxen trouwens weggooien want die zijn niet compatibel.

 

Ps ik heb trouwens 3 chromecast toestellen. Gelukkig hangen deze op de niet netflix mogelijke digboxen en de AD2100. Het lukt me nog wel om te netflixen voorlopig. Trouwens in 

3 van mijn LG TV's kan ik rechtstreeks netflixen zonder chromecast of telenet. Het is gewoon jammer dat de functionaliteiten niet (gratis) aangeboden worden.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netflix op kanaal 600 op Digibox AD220?

@cocamog 

 

Ik kan u bevestigen: wanneer uw AD2100 de geest geeft wordt die vervangen door een AD2100.

Dat is dus geen manier om up te graden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netflix op kanaal 600 op Digibox AD220?

@cocamog 

Huur een derde Digicorder en neem enkel aan indien het een AD2200 is. Zeg dan de huur op van 1 digicorder en breng de AD2100 binnen.

 

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Netflix op kanaal 600 op Digibox AD220?


@janne_man  schreef:

@cocamog 

Huur een derde Digicorder en neem enkel aan indien het een AD2200 is. Zeg dan de huur op van 1 digicorder en breng de AD2100 binnen.

 


Goeie bal!  

Ik denk dat ze bij een nieuwe huur altijd een AD2200 mee krijgen.
 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.