Beantwoorden
NickB1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Nieuwe digicorder na AD2100

Ik heb nog een oude Digicorder AD2100.

Deze is echt langzaam en sinds een laatste update kloppen de beeldverhoudingen niet meer.

 

Is het nog interessant om een nieuwe digicorder te kiezen nu met de TVBox?

Op zich heeft de tv box niets extra voordeel voor ons en ik heb al helemaal geen zin om nog eens 30€ op te leggen voor iets dat ik ga huren. Maar als dit veel vlotter/sneller zou werken dan de digicorder zie ik er misschien nog nut in. 

 

Maar misschien is de nieuwe digicorder ook al veel vlotter? Dit had ik hier graag te weten gekomen.

 

Mvg

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe digicorder na AD2100

@NickB1 

 

Ik zou in uw plaats eerst een nieuwe digicorder huren. Wanneer u tevreden bent kunt u hem dan eventueel kopen als u dat liever hebt. Of u bent niet tevreden en maakt de switch naar de TV box. 

 

Het is sowieso moeilijk om voor iemand anders te beslissen of iets snel en vlot  werkt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FilipDevry
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Jij bent af! Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Nieuwe digicorder na AD2100

Beste,

 

het zou wellicht een goed idee zijn om up te graden naar de laaste digicorder, zonder over te gaan naar de tv-box.  Laat ons weten of je hiermee geholpen bent..


Altijd ten dienste van iedereen !
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Nieuwe digicorder na AD2100

Soms krijg je ook geen nieuw type digicorder zonder meerkost.  Ga eens horen in een Telenet center.

Als je zegt dat hij niet vlot meer werkt is dit misschien voldoende voor Telenet om er toch gratis een nieuwe mee te geven.

Als je dan toch moet betalen zou ik voor de tv-box gaan. Persoonlijk ben ik er heel tevreden over.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes