Beantwoorden
De_Rikken
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuwe tv en digicorder AD2100 niet compatibel

Begin dit jaar heb ik een nieuwe tv aangekocht nl. een Samsung QE65Q90T en hier heb ik een Telenet digicorder type AD2200 op aangesloten en deze werkt perfect  met de afstandsbediening van de tv of digicorder, deze week heb ik voor de slaapkamer een nieuwe tv aangekocht nl. een Samsung QE55Q80A en hier heb ik mijn Telenet digicorder type AD2100 op aangesloten en hier moet ik de 2 afstandsbediening gebruiken want hier werkt de afstandsbediening van de tv of Telenet niet alleen, soms komt er ook op de tv de melding dat er een apparaat niet ondersteund wordt de digicorder is het enige apparaat die op de tv aangesloten is, kan dit zijn omdat deze digicorder een oud model is? 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1662
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Nieuwe tv en digicorder AD2100 niet compatibel

@De_Rikken dat zou moeten lukken want ik gebruik ook deze digirecorder op mijn Samsung en dat lukt. Ik denk dat je moet scannen op nieuwe aparaten en dan komt die er automatisch bij. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
De_Rikken
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuwe tv en digicorder AD2100 niet compatibel

Dat heb ik zopas nog eens gedaan en de digicorder staat in de lijst maar voor de rest blijft juist hetzelfde, ik kan met de afstandsbediening van de tv het geluid luider/stiller zetten en kanaal omhoog/omlaag doen bij de digicorder maar als ik de tv uitzet blijft de digicorder nog steeds aan en bij mijn andere digicorder gaat deze wel uit. Ik heb de instellingen van de 2 tv's al bekeken en deze staan alle2 juist hetzelfde dus rarara wat kan het nog zijn

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2557
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Nieuwe tv en digicorder AD2100 niet compatibel

HDMI-CEC  staat toch aan .

https://www.ruconnected.nl/hdmi-cec/

 

 

0 Likes
De_Rikken
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuwe tv en digicorder AD2100 niet compatibel

Ik heb alles nog eens nagekeken en de HDMI-CEC stond aan op de tv, dus voor alle zekerheid eens gaan kijken naar de instellingen van de digicorder en daar stond de HDMI-CEC op uit, dus dit op aan gezet en probleem is opgelost. Ik moet wel zeggen dat de 2de digicorder nl. de AD2200 veel sneller reageert om aan of uit te gaan dan mijn oude digicorder de AD2100, maar enfin ik ben blij het probleem is opgelost en dat is het belangrijkste, hartelijke dank voor de tips.

Grtz,

Rik