Beantwoorden
Jelleuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Say what?! Happy New Year! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Omruil digicorder, terug oud model refurbished

Vandaag beslist om in afwachting van de tv-box onze tergend trage en stilaan versleten ad2100 in te ruilen in een Telenet-center. Ik vroeg aan die man voor de nieuwe 2200 versie, zegt die mij doodleuk dat ik dan 35 euro moet betalen?? 😞

Wetende dat er bij sommige mensen wel de ruil gedaan wordt naar de 2200 versie.

Omdat ik de tv-box wil op termijn wou ik dit nu niet bijbetalen, maar ik was wel enorm teleurgesteld... dan maar een refurbished 2100 meegekregen. Super snel is dat bakje niet 😞 hopelijk zijn de problemen van de baan.

Ik vind het na meer dan 10 jaar klant toch niet meer normaal dat je een refurbished toestel krijgt... wat is daar in godsnaam de reden voor?

16 reacties
jan00
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Omruil digicorder, terug oud model refurbished

hallo,

 

zelf heb ik 1 huur digicorder en 1 gekochte digibox

 

midden 2020 (lockdown was net gedaan) diende ik vorige gehuurde digicorder in te ruilen wegens defect, andere 'refurbished = ook toegegeven door telenetmedewerkster' bleek van in het begin niet te werken, strepen in beeld enz..., ik kon die zonder meer direct inruilen en deze werd vervangen door andere refurbished digicorder die tot op heden prima gaat

 

mijn digibox had ik gekocht in 2009 en die is perfect blijven werken tot 2018, dan opnieuw andere nieuwe digibox gekocht voor in keuken

 

bij digibox in keuken gebruik ik 1 gehuurde PWL - Comtrend Powerline PG9073 die gekoppeld is aan digicorder in living ook met andere gehuurde PWL - Comtrend Powerline PG9073

 

dit laat mij toe om via digibox in keuken 100% toegang te hebben tot internetmenu telenet, tot het bekijken van opgenomen films van mijn digicorder in living, enzovoort, dit kan je niet kopen, huurprijs per maand hiervoor is, meen ik, 2,00€ wat mij veel comfort geeft ook in keuken, een aanrader én goede service van telenet

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Omruil digicorder, terug oud model refurbished

@jan00 mag ook eens gezegd worden als het goed is bij een klant, bedankt voor je reactie hier (y) 

zo zie je, het is niet altijd negatief op het forum dat er wordt gepost 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.