24747
netweters
|
152254
antwoorden
|
20683
vragen
|
Ik heb einde 2024 via telenet de Tcl 55t8B gekocht, maar heb probleem met ondertiteling. Als er een helder of bewegend beeld is, dan wordt het beeld achter en tussen de ondertiteling wazig. Technieker laten komen, telenet signalen zijn ok. Ligt volgens hem aan compressie beeld, nog iemand ervaringen met dit probleem of ligt het echt aan de tv?
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Tcl 55T8b
Nieuwe update : mijn reparatiestatus is veranderd naar "order voorbereid" ik weet dus nog altijd niet waar mijn tv zich bevindt. Dus ik bel maar naar het Belgisch filiaal in Tervuren, daar vertikt men om op te nemen. Ik zag nog een teledoonnummer staan op "mijn reppartierapport" en ik kwam uit bij een escortservice. Uiteindelijk ter TCL gebeld, in het Engels weer, men ging er vaart achterzetten, ik zei ofwel herstellen ofwel nieuwe tv. Ze gingen zien............
Na het bellen van verschillende filialen in Nederland kwam ik uiteindelijk te weten dat mijn tv zich in Tervuren bevond (waar ze geen telefoon opnemen). Men liet mij ook weten dat mijn tv al hersteld was op 18 februari en dat er blijkbaar is is misgelopen met de terugzending. Vandaag bericht dat men overmorgen 27 feb, tv zal terugbrengen. Hopelijk is hij ook echt gerepareerd..........
Zo te horen van de andere problemen geraakt het niet opgelost bij Tcl spijtig dit te horen
Hoop dat bij jouw opgelost is
Gisteren tv terug gekregen na 14 dagen. Reparatieverslag "toestel volledig nagekeken, voldoet aan de fabriekseisen". Sluit tv aan, probleem NIET opgelost. Vandaag naar telenet gebeld, men zei me eens een nieuwe coax kabel te gebruiken als het probleem dan niet is opgelost ging men een technieker van telenet langssturen. Kan men mij gewoon geen nieuwe f***** tv bezorgen.
Een andere tv van Tcl gaat het niet oplossen zijn nog mensen met problemen ,
Ze moeten eerst de kans krijgen raakt het niet opgelost .
Dan neem je contact met ombudsdienst telecom (omdat je hem via telenet gekocht hebt kan je een klacht indienen bij hun )
Alles duidelijk zetten in de klacht en wat er gebeurt is met de datums
Het zal op een ondeugdelijk product worden gezet en wordt dan terug betaalt
Eergisteren heeft Telenet een technieker langs gestuurd, die heeft alles nagekeken, beelden van het probleem gemaakt en alles overgemaakt aan het SWAT-Team. Nu maar afwachten want volgens hem ligt het 100% aan het tv toestel.
Bedankt voor info laat de rest ook weten bij een update
Update: Na tussenkomst van 2 techniekers, een 30-tal telefoontjes naar telenet sinds half december, kreeg ik gisteren te horen dat ik een nieuw toestel zou krijgen.........
Dat is goed nieuws hopen dat het nu in orde is
Luc,
kan je mij persoonlijk contacteren?
Als het niet opgelost geraakt zal je toch met de
ombudsdienst telecom moeten nemen
Ik kan je niet meer helpen zoals de rest we doen ons best om elkaar te helpen
Update
Men had mij een nieuwe tv toegezegd in garantie, doch ik hoorde er maar niets van dus weer eens bellen. Blijkt dat men mij toch geen nieuwe tv gaat geven (werd ook niet verwittigd). Het dossier van de nieuwe tv is terug geopend en krijg ik 3 maanden 15 euro korting op mijn abonnement. Nu sinds enkele dagen, ondanks nieuwe coax kabel, te pas en te onpas blokjesvorming op tv. Nog maar eens gebeld en men komt nu een tv-box installeren die zonder coax werkt (éénmalige kost 50 euro, daar gaat mijn korting)
wordt vervolgd.......
Je hoeft dat niet te accepteren.
Telenet heeft het recht om het even wat voor te stellen en jij hebt het recht om dat al dan niet te aanvaarden. In het uiteindelijk akkoord moet jij de voldoening krijgen die je aangekocht hebt, zonder meerkost.
Het is een voorstel je kan het weigeren of eens zien wat het doet
Voor de tv box ip zal je huur moeten betalen je had al een soort tv box al of ....
Voor die 50 euro kan je nog bezwaar indienen later bij de factuur