24747
netweters
|
152254
antwoorden
|
20683
vragen
|
Ik heb einde 2024 via telenet de Tcl 55t8B gekocht, maar heb probleem met ondertiteling. Als er een helder of bewegend beeld is, dan wordt het beeld achter en tussen de ondertiteling wazig. Technieker laten komen, telenet signalen zijn ok. Ligt volgens hem aan compressie beeld, nog iemand ervaringen met dit probleem of ligt het echt aan de tv?
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Tcl 55T8b
Neen helpt niet toch bedankt
Kleine update, na ettelijke telefoons uiteindelijk uitgekomen bij de TCL klantendienst in Nederland (?) en je kan enkel je uitleg doen in het Engels (?). Vandaag telefoon gehad van een herstelfirma om mij te zeggen dat ze volgende week toestel komen halen, ik citeer "we moeten al die toestellen gaan ophalen". Geen vervangtoestel voorzien. Ik vermoed dat ik niet snel mijn tv ga terug hebben of een nieuwe ga krijgen.
Dit is het nadeel van b merken moeten opgehaald worden zonder een vervang toestel
Bij a merken komt het ook al voor alleen bij kleine modellen
Hou ons op de hoogte hoe lang het duurt
Wij houden altijd een vervang toestel voor als er 1 zou uitvallen
Om jullie een idee te geven hoe het eruitziet, gisteren zei een vriend me "uw ondertiteling is er precies opgeplakt met plakband" en dat vond ik een heel goede omschrijving.
Je bent niet alleen TCL 55T8B we horen ook andere klachten
Zou beter zijn dat toestel uit de winkel te halen geeft een negatief beeld voor de telenet klanten
Vandaar dat die dame van CE Repair services zei "wij moeten al die toestellen gaan ophalen", misschien probleem met bepaald lot want mijn vrienden hebben geen problemen.
hierbij een foto van het probleem je moet foto wel beetje inzoemen, filmpje plaatsen lukte me niet
Vrienden hebben geen klachten van TCL is wel een ander model
Regelmatig heb je dag deals dan moet je vlug zijn deze toestellen zijn zeer vlug weg en goedkoop soms echt belachelijk
Dan moet je ook er niet veel van verwachten na de 2 jaar garantie
De laatste tijd staan de prijzen weer hoog dat is omdat in maart april de nieuwe modellen weer uitkomen dan zaken de prijzen weer van de oude modellen
Ik heb mijn tv aangeschaft tijdens de eindejaarsactie van telenet voor 59 euro, dus ook klant van telenet geworden. Maar de waarde van die tv is normaal 799 euro, ik vind dat veel geld. En al die vanaf het begin al een probleem geeft je tientallen telefoons naar telenet doet, zij zijn immers verkoper, om dan na 2 maanden uiteindelijk naar TCL te worden verwezen.... Ik word daar slechtgezind van........
Zeer scherpe prijs ben je niets mee verloren
De vaste prijs wordt nooit gevraagd is het ook niet waard voor een tv
Op veel plaatsen moet je het zelf regelen anders ben je hem nog langer kwijt in de winkel
Er zijn nog winkel waar je service hebt maar daar gaan ze uit dat je nog extra betaald voor 3 jaar extra garantie deze richting wordt je geduwd
En extra geld vragen omdat je hem met ecocheques kan betalen veel gehoord en bedankt neen dat doen we niet we houden dit niet in stand
Op 11 februari zijn ze tv komen ophalen, ik weet zelfs niet waar hij momenteel is. Ik kan via een link wel de reparatiestatus volgen en hij staat al een ganse week "in duurtest" wat dat ook mag betekenen.
Bedankt voor de info waar hij naar toe is weet je niet
In Belgie of Buitenland
Zou kunnen zijn dat hij bij een herstelpartner is die in opdracht van Tcl werkt
Hoe en wie zending heeft opgehaald weet je niet
Een Nederlandse firma CE Repair services met 1 vestiging in Tervuren. Een firma waar ik eigenlijk alleen maar slechte reviews van vind.
Bedankt voor de info