25.120
netweters
|
154.626
antwoorden
|
20.942
vragen
|
Beste Netweters,
Tot vorige week (vrijdag!?) kon ik voor de meeste zenders (behalve o.a. RTL, Arte & TV5Monde) opteren voor ondertiteling (voor slechthorenden). Samen met het verdwijnen van de EPG (ondertussen opgelost) verdween ook die mogelijkheid. Ik hoop dat er ook voor dit klein technisch mankement een oplossing in't verschiet ligt of zoals ik hier verondersteld wordt te vragen : heeft er hier iemand een oplossing voor dit euvel ?
Alvast bedankt
Frans1030
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Geen ondertiteling meer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier geen probleem
Medion TV > TV met een kaartje > ondertitels aan (TT 888)
Vive le Vélo, VRT1, 7/07/2025
@FRANS1030 probeer eens om je tv te herscannen op de zenders en eens je tv zonder stroom te zetten voor een minuut zodat de cache van de Teletext op de tv eens leeg gemaakt wordt.
Mede/dankzij het berichtje van @flip1953 heb ik er de handleiding van de TV bijgehaald om dan ergens ver in de instellingen van het toestel het 'audiocommentaar' uit te zetten (waarom het toestel is overgeschakeld van ondertiteling naar audiocommentaar (gelijktijdig met het EPG-verhaal) is mij een raadsel - door een (korte) onderbreking van het T-tekstsignaal terug naar de fabrieksinstelling !?).
Nu kan ik met mijn groen knopje de ondertiteling wel terug aan of uitzetten.
Bedankt voor jullie reacties.
F