Beantwoorden
Kopernikus
Freshman Meerweter
Berichten: 71
WOW, overzichtelijk! Al 25 duimen! Goed bezig! π-DAY!

Opanames tussen Digicorders delen bij modem-only ?

Beste,

 

Kan er mij iemand zeggen als het mogelijk is opnames te delen tussen 2 of 3 digicorders bij een modem only setup? Dus modem only --> switch met daarop 3 digicorders aangesloten en vandaar nog eens een kabel naar mijn router waar alle pc's en AP's aan hangen. Momenteel heb ik een HGW, maar in mijn nieuwe woning zou ik opeteren voor een modem only, echter zou ik het jammer vinden deze functie te verliezen, streamen van de digiboxen naar yelo en DLNA weet ik dat dit niet werkt.

 

M.v.g.

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opanames tussen Digicorders delen bij modem-only ?

Hoi @Kopernikus

 

Opnames delen bij een opstelling met modem-only is geen enkel probleem. Welke modem je hebt doet hier niet terzake, het is een instelling in de digicorders zelf en die hangen rechtstreeks aan het netwerk van telenet, hoe dan ook.

 

Ikzelf heb een modem-only en twee digicorders, ik spreek dus uit ervaring, het werkt Smiley Knipoog


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opanames tussen Digicorders delen bij modem-only ?

BTW @Kopernikus, wat bedoel je met "streamen van digicorder naar Yelo werkt niet"?

 

Je kunt wel degelijk opnames van je digicorder bekijken op uw foon, PC of tablet via Yelo, maar wel niet van alle zenders en ook niet zolang in de tijd terug als op de digicorder zelf.. Dat heeft te maken met licenties en rechten en is volgens mijn weten niet gerelateerd aan het soort modem dat je hebt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opanames tussen Digicorders delen bij modem-only ?

dacht dat VTM zo een zender was die niet op de Yelo app opnames laat afspelen, en er zijn nog enkele.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes