|
26.302
netweters
|
163.521
antwoorden
|
|
21.973
vragen
|
Dag,
Ik heb 4 digicorders AD2200. Deze zijn aangekocht door mij!
Telenet dringt er nu op aan om deze om te wisselen tegen een nieuwe TV-Box.
Wij hebben echter zeer veel opnames staan op de harde schijf van deze digicorders.
Een Telenet-medewerker verzekerde me dat ik naar deze opnames verder zou kunnen kijken, ook nadat ik de TV-Box reeds geïnstalleerd heb.
Na 30 dagen zou wel de restwaarde aangerekend worden.
Maar vermits deze 4 digicorders mijn eigendom zijn zegt Telenet me dat er geen restwaarde meer is.
Kan ik dan zonder kosten naar deze opnames verder kijken?
Wim
[e-mailadres verwijderd]
Inhoud gewijzigd door Yince (mod) | Reden: persoonlijk e-mailadres zichtbaar
Opgelost! Ga naar oplossing.
Volgens mijn info is dat helemaal correct hoor, @WimMeulemans 😉
Ja je kunt gewoon niet meer live kijken als je ze nu omwisseld. Maar opnames ga je blijven kunnen bekijken als je de digicorder terug aansluit
Dank je Zero15.
Maar hoe kan ik mijn digicorder terug aansluiten als ik reeds een TV-box verbinding heb?
Wim
volgens ik hier op netweters al eerder heb gelezen,
enkel hdmi-kabel en stroomkabel nog aansluiten,al de rest niet meer aansluiten.
anders riskeer je nog een update te krijgen,waardoor je digicorder volledig onbruikbaar wordt.
dit is wat ik van anderen hier op netweters al heb gelezen.
heb het zelf nog niet uitgetest,want heb zelf een nog aktieve digicorder.
volgens hoe ik erover denk.
de tv-box sluit je aan volgens wat telenet voorschrijft.
de digicorder sluit je enkel nog aan met hdmi-kabel en stroomkabel.
resultaat volgens mij zal zijn dat je op je tv-box alles kan benutten van je mogelijkheden,
op je digicorder zal je enkel nog je (oude) opnames kunnen bekijken(anders kan je dan niks meer met dit toestel).
HDMI en stroom is inderdaad genoeg.
Maar als je meerdere digicorders hebt dan gebruik je waarschijnlijk wel opnames delen. Daar heb je een lokale netwerkverbinding voor nodig. Of dat nog zal werken weet ik dus niet.
Klopt enkel een Hdmi kabel en de stroomkabel is genoeg om je zaken te zien
De rest koppel je gewoon af
en als de starter van de topic nu elke digicorder apart zou aansluiten,
en per digicorder zijn opnames apart zou bekijken?
misschien heeft hij dan geen netwerkverbinding nodig?
ik weet het niet,ik ben niet zo technisch onderlegd.
Ik heb een HDMI-hub die me toeltaat te switchen tussen de verschillende digicorders.
Misschien is het daarmee te proberen, nadat ik de tv-kabel en de scarts uit de digicorders heb verwijderd...
Dank je luc55.
Dat ga ik binnenkort proberen!
Wim
Ik heb een HDMI-hub die me toeltaat te switchen tussen de verschillende digicorders.
Misschien is het daarmee te proberen, nadat ik de tv-kabel en de scarts uit de digicorders heb verwijderd.
Hartelijk dank aan iedereen die me geholpen heeft met mijn vraag! Jullie tips heb ik uitgetest en ze werkten:
De rest koppel je gewoon af
Echter heb ik nog geen TV-Box.
Heeft iemand die al wèl een TV-Box heeft ook al geprobeerd om op je oude digicorder de opnames te lezen?
Zo ja, zeg je dan ook even of 't gaat over een gewone TV-Box of over een TV-Box IP ?
Dank je!
Wim