24761
netweters
|
152496
antwoorden
|
20714
vragen
|
Goeiemorgen,
Hebben jullie enig idee waarom sommige programmas niet meer op te nemen zijn? In de tv-gids zijn de meeste programmas normaal op te nemen maar sommige zijn een beetje greyed out en geven niet meer de mogelijkheid om op te nemen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jeltevdl en over wat voor programma's heb je het dan? En is dat dan via de digicorder of de tv box? En kan je ook eens zeggen wanneer die programma's daar zijn dus is dat morgen of over morgen en welke zender? Kijken we ook eens mee in onze tv gids of die mogelijkheden er wel zijn.
Waarschijnlijk zijn het herhalingen die ooit zijn uitgezonden en heb je ingesteld op je digirecorder dat je alleen maar nieuwe programma's moet opnemen. Je kan dit instellen in het menu van je digirecorder of box.
Bvb op één deze middag: Dagelijkse kost, Blokken, het Journaal,... staat allemaal in het donkergrijs. En wanneer je het programma opendoet, krijg je niet de optie om het op te nemen. Zie foto
Het is ook niet meer mogelijk om het journaal bv op te nemen. Dat is geen herhaling toch?
@Jeltevdl ik heb eens even die programma's nagezien en ik kan ze perfect allemaal opnemen. Je kan beste eens je digicorder met de knop aan de achterzijde eens uitzetten en terug herstarten en laat ons weten wat het resultaat is.
@kristofDW het nieuws kan geen herhaling zijn he want dat is elke dag.
Wauw, ik had niet gedacht dat het zo simpel zou zijn. De reboot van de digicorder heeft geholpen. IK kan nu zoals normaal andere programmas opnemen.
Merci!
@patrick37 nee inderdaad het nieuws is niet altijd een herhaling;-) maar die reply stond er nog niet als ik mij bericht aan't typen was 🙂
Ik wou hier toch een zaak aan toevoegen.
Wanneer je het nieuws programmeert voor elke dag, dan wil dat zeggen van maandag tot en met zaterdag.
Het nieuws ( sportweekend) van de zondag is een afzonderlijke zaak.
Dit moet je dan ook afzonderlijk programmeren.