Beantwoorden
KristofB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Opnames van series verdwijnen vaak na de opname

In het verleden hebben we reeds vaker gemeld dat opnames van series op onze digicorder spontaan verdwijnen vlak nadat het programma opgenomen is en de laatste tijd doet dit probleem zich terug vaker voor (meermaals per week). De afgelopen jaren hebben we hiervoor reeds tot vervelens toe met de klantendienst instellingen van de digicorder overlopen, meerdere resets gedaan en zijn er reeds meerdere digicorders de revue gepasseerd in de hoop van het probleem opgelost te krijgen, maar telkens zonder succes. Via dit forum hoop ik alsnog een oplossing te vinden want de klantendienst zelf kan dit overduidelijk niet. Voor de rest ben ik overigens best tevreden over Telenet, maar na al die jaren zit de ergernis van die digicorder zo diep dat ik een andere provider overweeg.

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames van series verdwijnen vaak na de opname

@KristofB 

Ik kan ook geen oplossing voor de digicorder aanbieden. Er is echter een opvolger op komst. Een klein probleem is dat je daarvoor ook nog wat geduld zal moeten opbrengen. Maar er is tenminste nog hoop.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Opnames van series verdwijnen vaak na de opname

@KristofB 

Een andere provider overwegen is een oplossing. Maar welke provider gaat je hetzelfde kunnen bieden als Telenet? Proximus. Daar kom ik vandaan en is geen haar beter, ook niet na 22 jaar klant te zijn geweest. Dan heb je nog Orange, maar die hangen dan weer af van de kabel,en moeten via Telenet passeren. Orange kan ook niet altijd bieden wat Telenet bied. En mocht dit toch zo zijn heb ik voor mijzelf eens een berekening gemaakt, en Orange komt dan duurder uit dan Telenet. Let er ook op, mocht je naar Orange overstappen en je probleem zit hem ergens in de bekabeling, dat uw probleem mogelijks niet zal opgelost zijn.

Maar dit is maar mijn mening. Het staat U natuurlijk vrij te doen en laten wat U wil...😉

Never trust in Dust
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames van series verdwijnen vaak na de opname

Voor zover ik weet heeft Telenet een beperkt aantal verschillen in installaties (andere modem, ander model digicorder, ...).  Met de bijna twee miljoen klanten van Telenet (aantal uit het jaarverslag van Telenet) ben ik ervan overtuigd dat alle combinaties van installties veelvuldig voorkomen. Als bevendien de Digicorder al meermaals verwisseld werd, ben ik geneigd niet meer te geloven in de wet van Murphy. 

Ben je zeker dat niemand in je gezin deze opnames gewist heeft. Ben je zeker dat  niemand op je lan kan. Ben je zeker dat niemand je wachtwoord kent om op Yelo te gaan.

Ik stel voor dat je eerst je wachtwoorden van Telenet veranderd. Dat je het wachtwoord of de wachtwoorden van je Wifi veranderd (HWC, access points, Wifi Powerlines). Indien je een eigen router hebt, verander ook user id en wachtwoord voor toegang tor de router. Tenslotte verander op Telenet de pincode voor je Digicorder en gebruik dus iets anders dan  9876.

  

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Opnames van series verdwijnen vaak na de opname

Als ik me niet vergis kun je bij de opname-instellingen kiezen voor "alleen laatste opname" of iets dergelijks.

Als dit is ingesteld zal de vorige aflevering iedere keer gewist worden als er een nieuwe aflevering opgenomen wordt. Zo staat er altijd enkel de laatst opgenomen op je harde schijf.

 

Misschien is dit zo bij je ingesteld?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.