Beantwoorden
Natjes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Pas verhuisd, maar willen ook tv zien in andere kamer?

Hallo,

wij zijn pas deze week verhuisd en telenet zijn dan ook alles komen installeren in de living vd nieuwe woning.

Maar nu hebben wij een probleem namelijk krijgen wij onze tv in deze ruimte niet goed aangesloten, omdat de plaats waar dat het namelijk voorzien is, te klein is om onze grote tv tussen te zetten!!

Dus nu is onze vraag, kan alles, de aansluiting en modem verzet worden naar een andere kamer, waar wij onze tv wel kunnen ophangen?

En wat moeten wij hiervoor doen dan?

Groetjes Nathalie 🤔 🙄

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Pas verhuisd, maar willen ook tv zien in andere kamer?

@Natjes  het is zeker mogelijk dat u alles in een andere kamer zet ik heb namelijk ook een aansluiting in een andere kamer. U dient als eerste er voor te zorgen dat uw coax kabel in de andere kamer komt te liggen zodat deze uw signaal kan geven. Daarbij neemt u ook een internet kabel vertrekkend vanuit de modem naar de andere kamer om aan te sluiten aan de decoder zodat u interactiviteit heeft. Uiteraard de tv neer zetten en alles aansluiten en u heeft signaal. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Pas verhuisd, maar willen ook tv zien in andere kamer?

Die UTP-kabel is te verkiezen, maar het hoeft niet per se. Het kan ook via powerlines of - als ik me niet vergis - draadloos.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
T_Bandana
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Tien op tien! Jij bent af! A born reader! Handje vol!

Pas verhuisd, maar willen ook tv zien in andere kamer?

Je dient dan wel ervoor te zorgen dat de kabels voorzien zijn op de plaats waar de versterker gezet zou moeten worden... wat waarschijnlijk niet zo zal zijn aangezien de technieker alles geplaatst heeft waar de kabel van buiten naar binnen komt. Het is namelijk niet aan de technieker om kabels te trekken, te boren (enige gaatjes die hij boort is deze om de modem op te hangen), etc.

 

Ik vermoed dan dat het inderdaad eenvoudiger gaat zijn met powerlines te werken of een UTP kabel te trekken van waar de modem staat tot de ruimte waar je internet nodig hebt ;).

0 Likes