Momenteel hebben wij 2 digicorders (living en slaapkamer) en één digibox die vroeger aangekocht is. De digibox gebruiken we enkel voor de zomermaanden (mei-september) om buiten TV te zien, voornamelijk sportwedstrijden via ons play sports abonnement. We hebben zowel coax als UTP naar ons tuinhuis getrokken waar de digicorder in de zomer staat.
Ik wil al een beetje toekomstgericht kijken en als één van onze digicorders het begeeft zijn we wel "verplicht" van over te stappen op de tv box. Dat zullen er dan twee worden vermits dan zowel de living als slaapkamer beide digicorders moeten vervangen worden. Probleem is dat ik geen derde tv box wil huren voor die enkele maanden in de zomer dat we hem zouden gebruiken.
Een oplossing zou hier misschien google chromecast zijn , uiteraard is de tv die we buiten hebben hangen een smart tv. Maar dan komt de vraag, kan ik via die google chromecast ook de play sports zenders nemen waar ik op geabonneerd ben , alsook de opnames bekijken die dan in de cloud zouden staan van de tv box want dat kunnen we momenteel allemaal wel met die digibox.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Google chromecast play sports