Beantwoorden
Jake
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De 3 wijzen! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Port forwarding werkt niet

Hallo iedereen.

Ik heb sinds een paar weken geleden Telenet. Ik zou graag poorten 27010-27015 openzetten naar mijn PC voor een paar game servers, maar dit wilt maar niet lukken. Volgens Telenet zouden deze poorten openstaan, maar dat is niet zo. Ik kan mijn PC niet bereiken via deze poorten, enkel als ik hem als DMZ instel.

Ik heb dit al verschillende keren opgezocht, maar niks heeft geholpen (Modem restarten/resetten, omruilen enz.) Het is een witte, 24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS).

Hopelijk zou iemand mij hiermee kunnen helpen 🙂

 

0 Likes
2 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Port forwarding werkt niet

Als ik de verschillende topics over port forwarding erop nalees denk ik dat de beste oplossing toch bestaat uit het omwisselen van de HGW voor een modem only en daar dan een eigen router aanhangen.

Dan configureer je alles naar eigen wens zonder de ingebouwde beperkingen van de telenet software op de HGW.

 

Mijn eigen mening uiteraard. Smiley Tong


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Port forwarding werkt niet

Via Mijn Telenet kan je port forwarding instellen in de HGW.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/geavanceerde-instellingen-van-telenet-wireless-modem/

 

Maar dat loopt niet altijd van een leien dakje, zo blijkt toch op het forum. Zoek maar eens op port forwarding, al dan niet in combinatie met mijn telenet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes