24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
Heb hier een bovenaan vermerld samsung toestel en geraak er maar niet uit of die nu een CI of CI+ heeft, handleiding heb ik niet en als ik dit toestel opzoek vind ik enkel antwoorden op UK sites. Kent hier iemand dit type van TV, en kan mij hopelijk ook vertellen welk type CI deze heeft. En dan nog 1 klein vraagje, is internetverbinding nodig om dit handige kaartje te installeren? Heb namelijk momenteel enkel Telenet Wifree en die krijg ik in deze TV maar niet in... Alvast bedankt voor alle hulp.
Bedankt voor de aanvulling. Eventjes niet ver genoeg gelezen.
@Ex-Netweter Volgen het bericht dat @louishufk gestuurd heeft, is het een CI+. (een CI+ kan ook overweg met een CI, maar op een CI aansluiting werkt geen CI+).
Ik raad je aan om op voorhand de digitale zenders in te stellen. De antennekabel moet wel aangesloten zijn. Volg deze stappen.
Als je de analoge niet mee afstemt gaat dat vlug. Je kan na het afstemmen reeds naar de vrt zenders kijken op dezelfde kanaalnummers als standaard op de digicorder. Ook de vrt radiazenders kan je met je tw beluisteren. Er zijn ook nog enkele andere tv zenders die vrij te ontvangen zijn en ik denk alle radiozenders die op de kanaalnummers van de 800 reeks staan.