|
26.574
netweters
|
165.326
antwoorden
|
|
22.182
vragen
|
Ik heb een vraag over BASE. Ik heb sinds een half jaar BASE TV en heb hier nooit problemen mee gehad. BASE heeft onlangs Qmusic en een regionale zender toegevoegd aan de TV-app. Nu merk ik dat het beeld bij Qmusic enorm schokt en vertraging oploopt, terwijl ik dat bij de andere zenders niet heb.
Ik kijk BASE TV via Apple TV en maak gebruik van het internet van BASE. Ik heb het probleem inmiddels ook getest met de Google Streamer van een vriend, en daar werkt het wel vlekkeloos op. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Schokkerig beeld
En als je de situatie nu eens omdraait ?
Je start je app op op een tablet of gsm en bekijkt dan thuis via wifi eens de beelden is er dan ook schokkerig beeld ? Als er dan geen schokkerig beeld is kan het aan de Apple tv zelf gelegen zijn , ook al hebben andere zenders geen probleem. Maar stel je hebt wel een probleem ook schokkerig beeld zou ik de oorzaak zoeken in huis.
Op mijn MacBook en iPhone loopt het beeld soepel, dus het probleem lijkt op dit moment alleen bij mijn Apple TV te liggen. Als tijdelijke oplossing heb ik dat opgelost door de Qmusic-app rechtstreeks op de Apple TV te installeren; dat werkt gelukkig probleemloos.
Zou het wel door geven aan hun
Stuur het door via de Base chat met filmpje en uitleg en foto's best
https://www.base.be/nl/support.html
Apple TV is verbonden via Deco X55. De hoofd-Deco is aangesloten op de modem, en de tweede Deco staat naast de Apple TV.
De Deco's zijn ingesteld als access point.