24756
netweters
|
152402
antwoorden
|
20700
vragen
|
het signaal van mijn optische kabel gaat niet uit bij uitschakelen tv en/of tv box
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: optische kabel
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv-connector hoorapparaat schakelt niet mee aan en uit
Ik luister ook radio via tv box met de tv in stand-by, maar dan via een gewone kabel.
Ik gebruik tv-connector via optische kabel met TV uit, maar het signaal optische kabel gaat niet uit, het gaan aan en uit wat storingen geeft.
Heb al in instellingen TV gezocht maar vind niks terug om eventueel aan te passen.
Heb de HDMI kabel van TV en eens van TV box uitgeschakeld en het singaal optische kabel blijft.
Allemaal héél raar.
In de instellingen van tv ook al gezocht, vind niks om signaal uit te schakelen bij stand-by, nu ga ik eens in instellingen tv box kijken.
In instellingen TV-box gekeken maar daar vind ik ook niks terug om signaal optische kabel eventueel uit te schakelen.
Vooreerst mijn beste wensen voor 2024.
Wat mijn probleem betreft heb ik SONY gecontacteerd maar daar komt ook geen oplossing uit.
Bij vrienden ook eens nagevraagd die een SONY SMART TV hebben en die draait op Android en die hebben hetzelfde probleem.
Blijkbaar niet op te lossen.
Voor jou ook mijn beste wensen voor 2024.
Mijn probleem lijkt zicht niet op te lossen, heb ondertussen SONY gecontacteerd en hun oplossen werken ook niet.
Heb ook bij vrienden die een SONY Smart TV hebben die draait op Android mijn probleem aangekaart en die hebben hetzelfde probleem.
Het lijkt niet oplosbaar, spijtig.
Spijtig te horen van sony je mag je niet te veel verwachten meer
Bij sony is hun hoofddoel nog altijd de playstation de rest wordt op zij gezet meer en meer komt dit voor
Ik veronderstel dat het om een nieuw tv toestel gaat. Je moet die verkoop laten annuleren wegens een verborgen gebrek. Je kan dat doen bij de winkel waar je het toestel gekocht hebt. Met uw vraag op de Netwerters en je mail met Sony heb je genoeg bewijs in handen.
Het probleem ligt er aan de ondersteuning je koopt een tv maar je moet goed op letten
dat je een nieuw model hebt
Er zijn modellen die verkocht worden waar bijna geen ondersteuning meer op zit dat is bij de zeer grote winkels
veel het geval
Terug doen is een moeilijke zaak af toe krijg je een aankoopbon maar zal zien hoeveel de tv gespeeld heeft ze kunnen dit zien in de winkel
Mijn SONY TV toestel is ruim 3 jaar oud, dus garantie is voorbij, ik heb een smart die draait op android.
Mijn vriend heeft geen smart tv en die heeft dat probleem niet.
Een familielid heeft de test bij z'n smart tv gedaan een Panasonic en die heeft hetzelfde probleem.
Mensen met een soundbar aan smart tv hebben ook het probleem dat signaal niet uitgaat bij tv in stand-by (on line gelezen)
Het ligt aan het systeem android en is blijkbaar niet op te lossen.