Beantwoorden
Noelamoke
Freshman Meerweter
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Signaal optische kabel heeft impact op hoorapparaat

het signaal van mijn optische kabel gaat niet uit bij uitschakelen tv en/of tv box

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: optische kabel
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv-connector hoorapparaat schakelt niet mee aan en uit

0 Likes
23 reacties
Noelamoke
Freshman Meerweter
Verander-je-wachtwoord-dag On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Ik luister ook radio via tv box met de tv in stand-by, maar dan via een gewone kabel.

Ik gebruik tv-connector via optische kabel met TV uit, maar het signaal optische kabel gaat niet uit, het gaan aan en uit wat storingen geeft.

Heb al in instellingen TV gezocht maar vind niks terug om eventueel aan te passen.

0 Likes
Noelamoke
Freshman Meerweter

Heb de HDMI kabel van TV en eens van TV box uitgeschakeld en het singaal optische kabel blijft.

Allemaal héél raar.

In de instellingen van tv ook al gezocht, vind niks om signaal uit te schakelen bij stand-by, nu ga ik eens in instellingen tv box kijken.

0 Likes
Noelamoke
Freshman Meerweter

In instellingen TV-box gekeken maar daar vind ik ook niks terug om signaal optische kabel eventueel uit te schakelen.

0 Likes
Noelamoke
Freshman Meerweter

Vooreerst mijn beste wensen voor 2024.

Wat mijn probleem betreft heb ik SONY gecontacteerd maar daar komt ook geen oplossing uit.

Bij vrienden ook eens nagevraagd die een SONY SMART TV hebben en die draait op Android en die hebben hetzelfde probleem.

Blijkbaar niet op te lossen.

0 Likes
Noelamoke
Freshman Meerweter

Voor jou ook mijn beste wensen voor 2024.

Mijn probleem lijkt zicht niet op te lossen, heb ondertussen SONY gecontacteerd en hun oplossen werken ook niet.

Heb ook bij vrienden die een SONY Smart TV hebben die draait op Android mijn probleem aangekaart en die hebben hetzelfde probleem.

Het lijkt niet oplosbaar, spijtig.

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Spijtig te horen van sony je mag je niet te veel verwachten meer

Bij sony is hun hoofddoel nog altijd de playstation de rest wordt op zij gezet meer en meer komt dit voor

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Ik veronderstel dat het om een nieuw tv toestel gaat. Je moet die verkoop laten annuleren wegens een verborgen gebrek. Je kan dat doen bij de winkel waar je het toestel gekocht hebt. Met uw vraag op de Netwerters en je mail met Sony heb je genoeg bewijs in handen.

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Het probleem ligt er aan de ondersteuning je koopt een tv maar je moet goed op letten

dat je een nieuw model hebt

Er zijn modellen die verkocht worden waar bijna geen ondersteuning meer op zit dat is bij de zeer grote winkels

veel het geval

Terug doen is een moeilijke zaak af toe krijg je een aankoopbon maar zal zien hoeveel de tv gespeeld heeft ze kunnen dit zien in de winkel

0 Likes
Noelamoke
Freshman Meerweter

Mijn SONY TV toestel is ruim 3 jaar oud, dus garantie is voorbij, ik heb een smart die draait op android.

Mijn vriend heeft geen smart tv en die heeft dat probleem niet.

Een familielid heeft de test bij z'n smart tv gedaan een Panasonic en die heeft hetzelfde probleem.

Mensen met een soundbar aan smart tv hebben ook het probleem dat signaal niet uitgaat bij tv in stand-by (on line gelezen)

Het ligt aan het systeem android en is blijkbaar niet op te lossen.

0 Likes