Beantwoorden
rainbowniagara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Simultaan opnemen met Digicorder

Hoi, is er sinds kort iets veranderd aan de digicorder? Vroeger kon ik 2 programma's die op hetzelfde moment worden uitgezonden, opnemen. Maar sinds vandaag lukt dit niet meer en krijg ik een conflict melding. Nog iemand die dit probleem heeft? Ik heb geen streamz abonnement. Zou het daar aan kunnen liggen? Want ik heb gemerkt sinds ik dit heb opgezegd, ik ook geen programma's van de voorbije dagen kan zien.  Bedankt alvast

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Simultaan opnemen

0 Likes
21 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder


@rainbowniagara  schreef:

Ik heb nog een tv gids, maar ik kan geen programma meer terug opvragen. Ik weet niet of ik nog play heb. Dat moet ik na zien. Maar streamz in elk geval niet meer.


Play kan je in geen geval meer hebben. Dat is bij iedereen van ambtswege veranderd in Streamz. Heb je Streamz opgezegd heb je dus niets meer van opties. En dus ook geen terugkijk TV meer.

EDIT: je kan dus geen vroegere programma's meer opvragen. Maar je zou wel twee programma's tegelijk moeten kunnen opnemen en een derde bekijken. Op voorwaarde dat ze in de toekomst of het huidige moment liggen. Uitzendingen die reeds voorbij zijn kan je dus, zonder terugkijk TV, ook niet meer opnemen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rainbowniagara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Simultaan opnemen met Digicorder

@StefaanH 

Bedankt voor de tip. Ik heb Streamz opgezegd omdat ik nooit naar die extra programma's keek. Ik heb genoeg aan de reguliere programma'. Digicorder staat redelijk vol 😀. Maar ik wist nu niet dat de terugkijk tv onder Streamz viel. Nu op zich is het niet erg. 

Het probleem zat hem hier dat ik dus 2 programma's op voorhand had geprogrammeerd, maar ik zag geen rood bolletje staan bij het éné programma dat dit geprogrammeerd was. Vandaar dat ik dit terug wilde programmeren en dat de digicorder een conflict gaf. Waarom ik bij dit éné programma niet zag dat dit reeds geprogrammeerd was, is mij ook een raadsel. Maar ondertussen is het probleem dus opgelost.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Simultaan opnemen met Digicorder

binnenkort zal je ook 7 dagen kunnen terug gaan ,

alleen zal je geen reclame meer kunnen doorspoelen

staat op de planning voor de digicorder wanneer ....uitrol is bezig

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Simultaan opnemen met Digicorder

Hier in Antwerpen kan ik al 7 dagen terug (abo : One) en doorspoelen is reeds beprkt voor de VTM zenders.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder


@Janneke_Dust  schreef:

Hier in Antwerpen kan ik al 7 dagen terug (abo : One) en doorspoelen is reeds beprkt voor de VTM zenders.


Die terugkijkTV zit van in het begin standaard in de one.

Die beperking van doorspoelen, bedoel je daarmee de terugkijkTV of de opnames op uw digicorder?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Simultaan opnemen met Digicorder

Enkel bij terugkijk tv,niet enkel voor de reclame. Ik kan gewoon niet verder spoelen of verder springen.

Opgenomen programmas is nog altijd hetzelfde. Dit zou ook veel moeilijker zijn omdat dit in de firmware van de digicorder moet gebeuren. Voor terugkijk tv en opnames van de TV-box kan dit centraal gestuurd worden.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder

OK, voor de terugkijk TV zijn de VTM zenders altijd al geblokkeerd geweest om niet te kunnen vooruitspoelen, zowel reclame als de film zelf. Dat is niks nieuw.

 

Daarom dat ik persoonlijk een vtm zender, als ik al iets kijk, nooit rechtstreeks kijk of terugkijk TV gebruik. Altijd opname. Is het niet opgenomen kijk ik er niet naar. Maar dat is dus een persoonlijke keuze.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes