Beantwoorden
gigi
Experienced Meerweter
Berichten: 242
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Slimme energie instellen op mijn led tv.

Geachte, 

Ik wil mijn led tv instellen op " Slimme Energiestand."

Maar ik moet eerst weten of mijn digibox een HD Digibox DB -AD210 is.

Hoe en waar kan ik zien of ik zo een digibox heb?

Dank bij voorbaat.

Mvg,

gilbert

0 Likes
5 reacties
Torchwood
Professional Meerweter
Berichten: 121
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? BINGO!

Slimme energie instellen op mijn led tv.

Boven aan de pagina van de Netweters staat een link naar mijn Telenet. Klik en je krijgt een pagina met tegels volgens onderwerp. In de onderste rij staat "Je Telenet decoders" daar zou je de nodige info moeten vinden.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Slimme energie instellen op mijn led tv.

@gigi 

boenk erop

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/

 

De beste wensen


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
gigi
Experienced Meerweter
Berichten: 242
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Slimme energie instellen op mijn led tv.

 Thanks.

Ik heb enkele beeldschermafdrukken gemaakt van de digibox AD210,maar het lukt me niet nadat ze zijn geplaatst door op "Foto's invoegen",een bestand kiezen" te klikken om ze te UPLOADEN. 

Is de beschrijving HD Digibox DB- AD210 hetzelfde als de beschrijving Digibox AD210?

Zo ja, dan is deze Digibox AD210 voorzien van de mogelijkheid om de "Slimme energiestand" in te stellen op mijn philips led tv.

grtz,

gigi

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Slimme energie instellen op mijn led tv.

Afbeeldingen moeten eerst goedgekeurd worden voor een moderator of een krak. Ik heb net 3 afbeeldingen goedgekeurd en uit voorzichtigheid 1 afbeelding afgekeurd omdat het MAC-adres van je digibox er op stond.

 

Het is bij een AD210 inderdaad mogelijk om een slimme energiestand in te stellen. Maar je hebt het erover dat je met de digibox de slimme energiestand van je tv wil instellen. Hoe bedoel je dat precies? Als je de slimme energiestand van je digibox instelt wil dat niet zeggen dat deze ook voor je tv is ingesteld.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Slimme energie instellen op mijn led tv.

@gigi 

Je kan geen slimme energiestand op je tv instellen met de digibox. Je kan hooguit kiezen om de digibox in een diepe slaap te brengen zodat deze geen energie gebruikt in de periodes dat je geen tv kijkt. Die mogelijkheid is er bij een digicorder. Of deze er ook is bij een digibox weet ik niet meer.

Als die mogelijkheid er is, moet je ze zoeken in de instellingen van je digibox, maar meer details herinner ik me niet meer. 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes