Beantwoorden
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Sony TV kan zenders van CI+ module niet meer sorteren

Mijn ouders hebben sinds vorig jaar een nieuwe Sony tv met ci+ module en ik kon zonder problemen de zenders sorteren. Dit was soms nodig want RTV veranderde plots van 008 naar 818.

Nu was er vandaag een probleem met de tv en is deze terug naar fabrieksinstellingen gezet en daarna terug de ci+ module geinstalleerd. Ik moest wel enkel maar frequentie en netwerk id ingeven.(322Mhz en 22)

Al de zenders stonden terug zoals ze voor de fabrieksinstelling stonden enkel RTV was weer van 008 naar 818 gegaan.

Nu wou ik deze via sorteren terug even verplaatsen maar plots is deze optie niet meer actief.

 

Heeft iemand een idee hoe dit plots kan ?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: CI+ module kan geen zender meer sorteren ?

Tags (1)
0 Likes
20 reacties
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Sony TV kan zenders van CI+ module niet meer sorteren

Vandaag Rtv weer op 817 en Rob tv op 008.

Denk nog even automatische updates op de tv uitzetten om dit te voorkomen. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Sony TV kan zenders van CI+ module niet meer sorteren

Er was vandaag inderdaad een zenderupdate: VTM Gold (ex CAS2) op kanaal 23, eigenlijk gewoon een naamsverandering ...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Sony TV kan zenders van CI+ module niet meer sorteren

@Ex-NetweterEn enkele verschuivingen en zenders dat misschien nog erbij komen in Vlaanderen 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Sony TV kan zenders van CI+ module niet meer sorteren

Ik had het niet over toekomstige zenders (die nu al op de kabel zitten), maar over een update van de NIT.

De verschuivingen en zenders waarop jij alludeert staan nog niet in de NIT Tabel denk ik, en is dus geen zenderupdate?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Sony TV kan zenders van CI+ module niet meer sorteren

Er zijn nu wel de zenders op 141, 142 en 143.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Sony TV kan zenders van CI+ module niet meer sorteren

Inderdaad, die ha dik nog niet gezien 😊

0 Likes