Beantwoorden
adrien1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Soundbar verbinden

Enkele dagen geleden  (28/05/2022)  een nieuw tv en soudbar gekocht merk LG. Na vele nakijken valt de soudbar uit , soms na 10 min ook op latere tijdstippen (1uur ...) ook laatst bij veranderen naar opgenomen progamma op de telenet decorder (nieuwe versie). Heb nieuwe soudbar gekregen , heeft ongeveer 1.30 uur gespeeld . Viel terug uit.. Waarschijnlijk zal het dus toch de soudbar niet zijn. Heb telenet ook gebeld en aanpassing gedaan geluid 5.1 op aan gezet ,daar het niet aanstond. Ook heb ik nieuwe kabel HDMI gekocht een terug aangesloten op de poorten ARC tv en soudbar. Ook gebeld naar LG daar zeggen ze alles reseten . Moet ik nu echt terug naar de winkel om alles na te kijken (resten) en misschien tv en soudbar missen voor langere tijd . Of moet ik hem zelf eens terug naar fabrieks instellingen zetten . Weten jullie andere oplossingen. Verder speelt de tv perfect en soudbar ook maar de soudbar valt helaas soms uit Of hebben ze een algemene storing dat we dit niet kunnen oplossen ... Heb deze site gekregen omdat jullie er soms meer technische uitleg kunnen verschaffen. Bedankt alvast .

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Uitvallen soudbar

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Soundbar verbinden

Over welke soundbar (merk/type/model) gaat het en welke tv (merk/type/model)?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
adrien1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Soundbar verbinden

 Beste,

TV LG OLED55C16LA 5 

  Soundbar LG DSP11RA.DDEULLK770W DO

De TV is ook gekalibreerd .... gaat het ook weg als ik alles reset ?

0 Likes
adrien1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Soundbar verbinden

TV OLED55C16LA 55¨ G OLED

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Soundbar verbinden

@adrien1 Heb je toevallig al geprobeerd met een optical kabel aan te sluiten? 

Ik heb ook gezien dat het een 5V 500mA aansluiting is voor de voeding, is deze ook in orde ? Ik heb voorgehad met een ander toestel dat de voeding te weinig spanning gaf en dat het in hibernate ging elke keer. Je zegt dat de soundbar vervangen is, is de voeding hiervan dan ook vervangen ? Er kunnen zoveel dingen misgaan, dat wij als netweters gewoon uit eigen ervaring bepaalde dingen naar boven brengen, zodat je misschien een andere denkpiste hebt.

Soms kan het helpen en soms niet 😀 ik hoop op het eerste natuurlijk.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
adrien1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Soundbar verbinden

Heb optische kabel geplaats voor dat je het berichtje geplaatst hebt. Heb eerst afgewacht of het ging lukken . Ik wou het eerst niet opgeven met de HDMI . Heb dan s'avonds laten gaan met de optische en heeft toch ongeveer 2 uur opgestaan, s morgens laten gaan en toch 2.30 u opgestaan en vanavond heeft hij het ook uitgehouden met de optische kabel . Normaal houd hij dus stand . Ik ben opgelucht want het geeft geen prettig gevoel . Toch ook bedankt voor je goede info . N.B. om terug te komen op de voeding die zit helemaal van binnen vast en is niet afzonderlijk verwisselbaar . Thx en bedankt 🙂

0 Likes