Beantwoorden
D_reamzzz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
My smart Valentine It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

TP-Link AC750 zorgt dat interactiviteit weg is

Wsl al de duizendste keer dat deze, of soortgelijke vraag is gesteld, maar ik geraak er zelf niet uit (mede omdat ik ook geen IT-er ben :))

 

Omdat wij boven in de slaapkamers een zeer slecht WiFi signaal hadden dacht ik dit simpel en vrij voordelig op te lossen door een WiFI-router (TP LINK AC750) te plaatsen. De handleiding gevolgd en Wifi draait als een speer.

 

Probleempje is echter dat we sindsdien geen interactiviteit en betaalde kanalen (Sport) meer hebben op onze digicorder in de slaapkamer. 
Na één en ander hier gelezen te hebben ben ik al zover dat de router daar voor iets tussen zit. Ik heb namelijk de internetkabel uit de digicorder in de internetpoort (de gele poort) van de TP-Link geplugd, en dan van uit een van de andere (blauwe) poorten op de router een kabeltje getrokken naar de digibox.
Nadat ik een foutmelding kreeg op de TV was de logische oplossing even de digicorder te herstarten. Het probleem leek opgelost, de sportkanalen waren weer terug. Na een paar minuten kreeg ik echter terug dezelfde foutmelding.

Bestaat er een manier om dit op te lossen zonder mezelf in een hoop kosten te steken zoals powerlines e.d.

Alvast bedankt

0 Likes
16 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

TP-Link AC750 zorgt dat interactiviteit weg is

@Cdw

 

De lange uitleg staat in de spoiler 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

TP-Link AC750 zorgt dat interactiviteit weg is


@Arthur2 schreef:

@Cdw

 

De lange uitleg staat in de spoiler 🙂


En om te zien wat in de spoiler staat moet je even op Ctrl+A duwen. 🙂


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes