Beantwoorden
LaurensW
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

TV afstandsbediening verbinden met digicorder

Hallo,

 

Ik heb recent een nieuwe Samsung TV aangekocht, alles werkte perfect en ik kon via mijn TV afstandsbediening mijn digicorder bedienen. Sinds vandaag werkt dit totaal niet meer, ik heb al geprobeerd dit opnieuw in te stellen maar de digicorder reageert niet, wel met de afstandsbediening van telenet zelf dus het kan niet aan de ontvanger liggen. Heb ook de TV al gereset maar helaas.

Iemand die weet wat ik nog kan proberen, of ik misschien via de instellingen van de digicorder zelf de afstandsbediening ermee kan verbinden?

Alvast bedankt

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV afstandsbediening verbinden met digicorder

@LaurensW  je wil dus de afstandsbediening van de tv werkend maken voor de digicorder en de tv. Heb hier wel iets anders gevonden maar in de andere richting misschien heb je daar iets aan ? :

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/digitale-afstandsbediening-instelle...


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
LaurensW
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

TV afstandsbediening verbinden met digicorder

Ja inderdaad, gek genoeg gaat de digicorder wel vanzelf uit als ik de tv uitzet, maar zender veranderen, tv gids etc werkt niet.

Ik zou liefst toch alles op mijn tv afstandsbediening kunnen besturen dus ik heb helaas niets aan deze uitleg.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

TV afstandsbediening verbinden met digicorder

Als je de digicorder bedient met de AB van de TV dan gebeurt dit via de HDMI kabel en niet via de IR ontvanger van de de digicorder.

Heb je ergens een instelling verandert voor de digicorder of de TV of heb je de HDMI aansluiting verplaatst?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.