Beantwoorden
Modigliani
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

TV-gids en TV-theek werken niet op digicorder

Sinds kort heb ik digitale tv van telenet. Voorheen had ik enkel internet met modem only (Arris TM402B) waaraan mijn eigen Asus router is aangesloten. Een HGW van telenet heb ook nu niet. De Digicorder is aangesloten op de router via de IPTV optie wat eigenlijk hetzelfde resultaat geeft als een rechtstreekse aansluiting op de modem. Hierdoor kan ik perfect met Yello de digicorder aanspreken en programma's of afstand opnemen. Echter op de TV krijg ik maar een programmagids van twee dagen en TV-theek werkt niet, er verschijnt een boodschap 'digicorder niet aangesloten op het net'. Nochtans begint het IP adres van de digicorder met 10.... Heeft er iemand een oplossing ?

0 Likes
17 reacties
Modigliani
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

TV-gids en TV-theek werken niet op digicorder

 
0 Likes
Modigliani
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

TV-gids en TV-theek werken niet op digicorder

@janne_man

Het begint met 10 hoor en toch werkt het niet ttz het werkt maar half. Programmeren via Yello werkt en TV-theek werkt niet.  Ook al zou ik het bericht van Stefaan 10 keer herlezen  (wat ik zeker zou doen indien het zou helpen)  zou daarmee het probleem niet opgelost zijn. 

Modigliani
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

TV-gids en TV-theek werken niet op digicorder

@Wheng , @BertXL

 

Telenet heeft mijn oude Eurodocsis 2.0 modem vervangen door een nieuwe Eurodocsis 3.0 en sindsdien zijn de problemen opgelost.  Blijkbaar was de oude modem niet geschikt voor interactieve digitale TV.