Beantwoorden
kvandenschoor
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV met een kaartje: zender is gecodeerd

Heb reeds enkele maanden mij een smartcard van Telenet aangeschaft.

Deze werkte in het begin goed, maar de laatste tijd krijg ik enkel de analoge = vrt, canvas... maar te zien. Ik krijg steeds de melding: 'Zender is gecodeerd. Controleer of de CI + module en smartcard juist zijn ingevoerd'. 

Ik heb reeds meerdere keren de smartcard uit het toestel genomen en er terug ingestopt, maar zonder resultaat. 

Wat kan ik nog doen om al mijn zenders terug te kunnen bekijken?

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV met een kaartje: zender is gecodeerd

@kvandenschoor 

Heb je de stappen in volgende link al gevolgd?

probeer eens.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/tv-met-een-kaartje-foutmelding-17/

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
CDTI
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

TV met een kaartje: zender is gecodeerd

Ik weet niet welke tv tv ge hebt, maar probeer deze eens te resetten(eventjes stroomkabel tv uittrekken of raadpleeg handleiding tv om juiste manier te weten te komen). Heb geregeld juist hetzelfde voor.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV met een kaartje: zender is gecodeerd

Is de kaart altijd in die tv blijven steken en stond die tv altijd onder stroom. Veel huidige tv's kan je enkel nog zonder stroom zetten door de stekker uit te trekken. Andere toestellen kan je met een schakelaar aan de tv nog echt uitzetten. Als de tv uitstond, dan is mogelijk een bijwerking van de ci+ kaart niet gebeurt. Ofwel heb je genoeg geduld en komt het vanzelfs goed ofwel neem je contact op met Telenet en dan zal je het nummer van de ci+ nodig hebben (als je het doosje bewaard hebt waar de ci+ module in stak bij aankoop, vind je de nodige nummers op de achterkant van dat doosje.

Het kan (maar is eerder zelden) dat de cam of het kaartje defect is.

Zelfs met niet werkend kaartje kan je onder andere één, Canvas en Ketnet digitaal kijken. 

0 Likes
kvandenschoor
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV met een kaartje: zender is gecodeerd

Is gelukt . Ik heb het kaartje met de houder nog eens uit het tv-toestel genomen en er terug ingestopt zoals vermeld in de handleiding en na enkele seconden wachten kreeg ik alle zenders door.

Bedankt👍

kvandenschoor
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV met een kaartje: zender is gecodeerd

Heb de stappen die ik doorkreeg van Louishufk gevolgd en 't is in orde.

Alvast bedankt

😉