Beantwoorden
firmindhoore
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hoort wie klopt daar? Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

TV met kaartje instellingen voor Medion MD 30833

Ik heb een Medion MD 30833, die TV heeft gewerkt met "TV met kaartje", nu helaas niet meer.

Telenet heeft kaartje opnieuw geactiveerd...maar het werkt nog nog niet!

Weet iemand hoe ik de instellingen op TV juist moet plaatsen zodat installatie terug werkt??

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

TV met kaartje instellingen voor Medion MD 30833

Ik heb de Medion tv van de buurvrouw ingesteld met de hulp van de instellingen die ik voor mijn Philips tv gebruikt heb.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/tv-met-een-kaartje-zenders-afstemmen-op-je-philips-tv/

 

Zorg wel dat je de tv eerst terug naar fabrieksinstellingen zet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV met kaartje instellingen voor Medion MD 30833

Heeft gewerkt en nu niet meer.

Een mogelijkheid: De tv heeft een zekere tijd (meerdere dagen, weken, maanden) niet onder stroom gestaan of de antennekabel was uitgetrokken. In dat geval is het kaartje niet meer actief. Twee oplossingen: 1. naar telenet bellen voor heractivatie, 2. kaartje in tv laten, tv minstens in stand-by, een tijdje wachten (meerdere dagen). 

 

firmindhoore
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hoort wie klopt daar? Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

TV met kaartje instellingen voor Medion MD 30833

Beste,

Ik heb terug contact opgenomen met Telenet om te melden dat het nog niet werkte...maar ik had wel opgemerkt dat ik een soort gekraak hoorde, met beeld die in blokjes half kwam om onmiddellijk daarna terug te verdwijnen (analoog had ik wel beeld!)

De Telenetmedewerker gaf me de raad om de coaxkabel te verwijderen, eens goed in de stekker en de aansluiting van de TV te blazen , ik dacht dat hij het zei om te lachen...maar nee hoor...het probleem was opgelost...hoe simpel kan het soms zijn...maar je moet het weten!!

Kortom slecht contact op de stekkeraansluiting kabel.