Beantwoorden
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

TV met kaartje mogelijk in Panasonic plasma tv?

Hoi mijn pa heeft een TH-42PZ80E gekregen van een vriend. Op de site van telenet zie ik dit type er niet bij staan


Echter : Uitgerust met DVB-T ontvanger , dus geen DVB-C . Wel een ci-slot beschikaabr

 

Wij kan mij met zekerheid zeggen dit toch zal werken? Anders is het 69 eur  weggesmeten 🙂

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Panasonic Plasma TV met kaartje mogelijk

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV met kaartje mogelijk in Panasonic plasma tv?

@rolelael  Dat is een TV van meer dan 10 jaar oud. Geen DVBC dus niet geschikt voor een CI+ van Telenet. DVBT is digitaal signaal via de lucht niet via kabel of sateliet (=DVBS). Daarmee zal je alleen maar enkele zenders kunnen ontvangen via een (buiten)antenne.

Je kan wel eventueel op zoek gaan naar een 2e hands digibox en deze laten activeren. Maar je moet wel een coaxaansluiting hebben met actief TV signaal. Als je al internet hebt van Telenet mag dat geen probleem zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

TV met kaartje mogelijk in Panasonic plasma tv?

thanks

 

en extra activatie v e digibox ? 50 eur tegenwoordig ? 🙂  of gratis alsje al een digicorder hebt?

 

regs

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV met kaartje mogelijk in Panasonic plasma tv?

@rolelael  Activatie betaal je altijd maar 1 keer. Dus als je al een digicorder hebt betaal je geen activatie. Aankoop digibox(nieuw) = 99€?????. Dat is zo'n klein model, formaat A5 en een 4 tal cm dik.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV met kaartje mogelijk in Panasonic plasma tv?

@igvfer veel zal je niet meer kunnen ontvangen in belgie met een DVB-T, RTBF misschien als je dicht in de buurt woont waar de zender staat (Brussel en Wallonië) en als je aan de franse grens woont de franse DVB-T zenders.

voor de rest zal je niet veel vinden, in Nederland is het DVB-T2 dus niet te zien met deze tv, Duitsland ook hetzelfde probleem, als je dicht aan die grens woont.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV met kaartje mogelijk in Panasonic plasma tv?

@Master-Magic  Dat is inderdaad zo. Daarom dat ik ook een buitenantenne vermeld. Zijn die rechten nu niet in handen van en Zweedse firma ofzo?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV met kaartje mogelijk in Panasonic plasma tv?

@igvfer de Vlaamse zenders zijn in handen van Tv Vlaanderen via de Zweedse DVB-T2 antenne masten.

 

of op welke heb je het ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV met kaartje mogelijk in Panasonic plasma tv?

@Master-Magic  Dat is het. Ik weet dat Telenet dat een paar jaar heeft gehad en het was toen al die Zweed die de masten had. Eigenlijk de oude VRT masten die ze hebben overgenomen dacht ik.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes