Beantwoorden
alien51
Freshman Meerweter
Berichten: 78
De vernieuwde WIGO? De vlam zit erin. Goed bezig! Complimentendag

TV met kaartje op ander adres

Ik heb een TN-abo (One).Wat heb ik nodig om in een andere gemeente (2de huis) CI+ te kunnen gebruiken ?Ik heb een tv met deze ingang.

 

Dank

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV met kaartje op ander adres

@alien51 een kabel abbo, je kaartje is niet gelinkt aan een adres 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1611
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

TV met kaartje op ander adres


@alien51  schreef:

Ik heb een TN-abo (One).Wat heb ik nodig om in een andere gemeente (2de huis) CI+ te kunnen gebruiken ?Ik heb een tv met deze ingang.


Dit heeft eigenlijk niets te maken met jouw One-abo thuis.

Als je op een 2de locatie TV wil kijken met een kaartje, moet je:

  1. op die locatie een geldig kabelabonnement hebben.
  2. een CI+ module kopen en laten registreren op dat abonnement.

Of bedoel je dat je al een CI+module hebt op je One-abo (met TV iconic), en je dat kaartje wilt gebruiken op de 2de locatie? Dat kan ook, op voorwaarde dat je: 

  1. op die locatie een geldig kabelabonnement hebt.

Belangrijk om te weten:

Indien je op die 2de locatie nu nog geen kabelabonnemet hebt, ben je verplicht een digicorder of TV-Box te huren, want een nieuw kabelabonnement zonder decoder kan je niet meer krijgen 🙄.

 


@Master-Magic  schreef:

een kabel abbo, je kaartje is niet gelinkt aan een adres 😉 


Niet helemaal akkoord.

  1. je kaartje is wel gelinkt aan een adres, want het is gelinkt aan één TV-abonnement.
  2. het is wel juist dat je het kaartje (tijdelijk) op een ander adres mag gebruiken, maar het zal gedeactiveerd worden als je op het eerste adres je TV abonnement zou opzeggen...

Maar waarom zou je een kaartje elders gebruiken? Het gemakkelijkst is toch het kaartje te laten registreren op het adres waar je het gebruikt (tenzij je het tijdelijk meeneemt naar bijvoobreeld een vakantie adres).

0 Likes
alien51
Freshman Meerweter
Berichten: 78
De vernieuwde WIGO? De vlam zit erin. Goed bezig! Complimentendag

TV met kaartje op ander adres

Ik wil op een adres zo goedkoop TV ontvangen , zonder te hoeven opnemen extra zenders etc...

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV met kaartje op ander adres

Als je op dat ander adres een werkende TV aansluiting hebt. Dan kan je gewoon een CI+ kopen op je abonnementsadres. Mijn moeder heeft jaren met een CI+ kaartje van mijn adres gekeken in het WZC 75 km hier vandaan. Kortom je moet een kabelabonnement hebben op je 2e adres. Of het geluk hebben dat ze het signaal daar nog niet hebben afgesloten. 😉



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.