Beantwoorden
RWyves
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

TV start/stopt niet meer met Telenet-afstandsbediening

Hallo 

Sinds een 2-tal weken kan ik mijn LG TV niet meer op- of afzetten met de Telenet afstandsbediening. Dit probleem is ontstaan na het aansluiten van een Sonos Ray Soundbar.

Als ik op de TV naar de instellingen ga staat alles zoals het was, en ook via de telenet instellingen is de tv gekoppeld. Het geluid kan ik nog altijd via de telenet afstandsbediening bedienen, dus enkel de TV op en af zetten lukt niet meer!

Iemand enig idee??

Alvast bedankt.

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV start/stopt niet meer met Telenet afstandsbediening

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@RWyves 

Als eens nagekeken of CEC ook aanstaat ? 

Je kan wel eens de afstandsbediening ontkoppelen en daarna opnieuw terug koppelen en doe dit dan ook eens voor de Sonos. Soms kan dit wel eens het probleem oplossen is niet gezegd dat dit de oplossing maar je kan het wel proberen.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Wanneer je het vindt, please melden, ik heb er al twee jaar last van met mijn LG

kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

@RWyves normaal moet je deze gewoon koppelen. Meer info kan je vinden op volgende url : https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/storingen/problemen-met-af...

Ik zou eerder de LG tv afstandsbediening gebruiken om alles te bedienen. 
Ik heb een Samsung tv en gebruik alleen de afstandsbediening van mijn tv om alles te bedienen. 

Dus de luidsprekers (homecinema), de tv en de tvbox. 

Je moet dan wel in de instellingen van je tv gaan kijken om dit allemaal op te zetten. 

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RWyves
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Bedankt om mee te denken voor een oplossing.

Alles geprobeerd zoals  aangegeven door NetWeters maar tevergeefs zonder resultaat!

Raar maar waar vandaag start ik de TV op en werkt die terug zoals voor het probleem, dus terug alles via de Telenet afstandsbediening...

0 Likes