24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo
Sinds een 2-tal weken kan ik mijn LG TV niet meer op- of afzetten met de Telenet afstandsbediening. Dit probleem is ontstaan na het aansluiten van een Sonos Ray Soundbar.
Als ik op de TV naar de instellingen ga staat alles zoals het was, en ook via de telenet instellingen is de tv gekoppeld. Het geluid kan ik nog altijd via de telenet afstandsbediening bedienen, dus enkel de TV op en af zetten lukt niet meer!
Iemand enig idee??
Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV start/stopt niet meer met Telenet afstandsbediening
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als eens nagekeken of CEC ook aanstaat ?
Je kan wel eens de afstandsbediening ontkoppelen en daarna opnieuw terug koppelen en doe dit dan ook eens voor de Sonos. Soms kan dit wel eens het probleem oplossen is niet gezegd dat dit de oplossing maar je kan het wel proberen.
Wanneer je het vindt, please melden, ik heb er al twee jaar last van met mijn LG
@RWyves normaal moet je deze gewoon koppelen. Meer info kan je vinden op volgende url : https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/storingen/problemen-met-af...
Ik zou eerder de LG tv afstandsbediening gebruiken om alles te bedienen.
Ik heb een Samsung tv en gebruik alleen de afstandsbediening van mijn tv om alles te bedienen.
Dus de luidsprekers (homecinema), de tv en de tvbox.
Je moet dan wel in de instellingen van je tv gaan kijken om dit allemaal op te zetten.
Bedankt om mee te denken voor een oplossing.
Alles geprobeerd zoals aangegeven door NetWeters maar tevergeefs zonder resultaat!
Raar maar waar vandaag start ik de TV op en werkt die terug zoals voor het probleem, dus terug alles via de Telenet afstandsbediening...