Beantwoorden
FransDS
Freshman Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Tarieven TV kijken via Telenet

Ik ben al jaren klant bij TV-vlaanderen (met binnenhuis-antenne) maar die stoppen er op 1 september bij.
Een schotelantenne is geen optie en daarom zou ik graag TV kijken via Telenet.
Ik heb momenteel al een gsm-abonnement bij Telenet en wil er nu TV bij.
TV-kijken via een TV-toestel (geen tablet of app)
Internet en vaste lijn heb ik ook niet nodig.
Wat zijn de tarieven (aansluiting + maandelijks abonnement) om TV te kijken bij Telenet
1. 'met een kaartje (CI-module achteraan in TV)
2. met een digibox
Op de website v Telenet vind ik die niet terug, enkel dat ik daarvoor dien langs te gaan in een Telenet-winkel.
Waarom worden die tarieven niet gewoon vermeld op de website?
Mvg,

Frans

0 Likes
32 reacties
FransDS
Freshman Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Dankjewel voor de (vele) reacties.
Voor de duidelijkheid : ik heb geen internet (ook niet van een andere provider) en ik heb ook geen behoefte aan internet.
Alles samengevat, ga ik 't advies opvolgen dat de meesten hier gaven en gaan voor een ci+ kaartje.
Nogmaals dank

Frans

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Hou ons op de hoogte hoe het verlopen was of er problemen waren bedankt

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@LordCoeCoe  schreef:

Ik denk dat we misschien tegen 2025 allemaal IP TV boxen zullen gebruiken. Dat moet want we kunnen anders geen DOCSIS 4 modems gebruiken en ze gaan sowieso geen 6 jaar wachten voor dat. Zeker met hun trage fiber uitrol.

Trouwens al jouw alternatieven gebruiken DVB C dus dat is niet logisch als we dan IP gebruiken.

In dat geval zou Telenet onmiddellijk moeten stoppen met de verkoop van DVB-C apparatuur (Digibox/Digicorder/CI+). Men kan het niet maken op deze toestellen te verkopen en een jaar later het aanbod zomaar stop te zetten.

Je schatting van 2025 lijkt me dus onrealistisch en onlogisch.

De uitrol van Docsis 4 blijft ook een groot vraagteken voor ons. Er zijn talloze klanten (waaronder ikzelf) die nog niet eens een Docsis 3.1 modem hebben.

Voor beiden zal wel een roadmap bestaan, intern bij Telenet. Eens het zo ver is zullen we het wel horen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes