FransDS
Freshman Weetjesweter
FransDS
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
04-12-2024
13:54
|
Lid sinds: 15-05-2024
Datum laatste bezoek: 04-12-2024 13:54
Ranking
Freshman Weetjesweter
01-12-2024
11:11
Dankjewel voor de reacties. Ik blijf het raar vinden dat Telenet hier geen concrete en duidelijke info over plaatst op hun website (prijzen, mogelijkheden) en waarom ze de mensen hiervoor naar Telenet-winkel of Verkoopdienst verwijzen.
... Meer weergeven
30-11-2024
05:48
@Master-Magic, ikzelf heb enkel TV (tv met een kaartje) en mobiele gsm en betaal hiervoor aan Telenet 38€/maand Wanneer ik nu klant zou worden, zou ik volgens de abonnementstest van Telenet het abonnement "Easy Internet + Telenet TV iconic + Telenet Mobile 5GB" voor 83€/maand moeten nemen?
... Meer weergeven
29-11-2024
19:08
Mijn oom en tante zijn zinnens klant te worden bij Telenet. Ze hebben enkel TV + 2 x mobiel nodig. Even via de site van telenet de 'abonnementen-test' doorlopen om te kijken wel abonnement voor heb geschikt is. Maar toen ik aangaf dat we enkel TV + mobiel willen kreeg ik de boodschap dat hiervoor ook internet nodig is. "Opgelet Als je tv wil, heb je ook internet van Telenet nodig" Moeten die mensen daarvoor nu ook maandelijks voor internet betalen terwijl ze daar helemaal niks aan hebben. Interactiviteit, opnemen via tv-box hebben ze niet nodig. Een digibox of 'tv-met-een-kaartje' is meer dan voldoende. Is dat niet langer mogelijk?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
telenet.tv
-
TV-box
17-08-2024
18:04
17-08-2024
16:14
1
op 30/7 sloten we een abonnement af voor Digitale TV v Telenet We kregen 1 maand gratis Play Sports er bij. Ik heb in de Telenet-winkel uitdrukkelijk gevraagd of dat dan na 1 maand automatisch stopgezet werd en de verkoper was heel formeel. Na de gratis maand stopt het formeel. Nu kregen wel onlangs onze factuur en wat blijkt, play sports is helemaal niet stopgezet en de periode na de gratis maand wordt gewoon in rekening gebracht. Nog klanten die dit ervaren hebben? Ik heb intussen via My Telenet 'Play Sports' stopgezet. Maandag nog maar eens langs gaan in de Telenet-winkel voor een woordje uitleg.
Inhoud gewijzigd door Filip (mod) | Reden: 1 maand gratis play sports
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Play Sports
30-07-2024
16:00
CI+ module werkt dus zonder problemen op deze TV. Nog 1 vraagje : is het normaal dat ik met het kaartje onze regionale zender (in ons geval RingTV) niet kan bekijken? Normaal staat die achter kanaal 8, maar wanneer ik daar op duw komt als zendernaam 'AVS' te voorschijn en blijft het beeld zwart. Kan ik ergens ingeven dat achter nummerke 8 ringTV dient te zitten? Wat nog bizar is, is dat mijn vriendin ook TV met een kaartje heeft, in dezelfde gemeente woont als ik (1750 Lennik) en bij haar zit "FocusTV" achter nummerke 8 en ook zij heeft een zwart scherm als ze 8 selecteert.
... Meer weergeven
26-07-2024
13:12
@WG94, dankjewel voor je reactie. Dat is inderdaad ook mijn vermoeden. Te meer omdat het een heel recent toestel is. Ik had hierover een korte chat met een medewerker van Coolblue, maar die kon mij geen 100% garantie geven dat het zou werken. Toen ik haar dan zei dat ze op de coolblue-site zelfs een filter 'geschikt voor Telenet CI-module' leek ze het in Keulen te horen donderen en verwees ze me door naar Telenet 🙂
... Meer weergeven
26-07-2024
12:49
Via https://www2.telenet.be/nl/tv-met-een-kaartje kan je checken of een TV de CI+module van telenet ondersteund. Op de site van coolblue kan je bij de keuzehulp voor TV een filter aanzetten "geschikt voor Telenet-CI-module" Ik vind dan oa volgend toestel : Philips 40PFS6009 (2024) Wanneer ik echter dit toestel ingeef op de website van Telenet staat dit toestel niet in de lijst. Zou dit komen omdat de lijst niet 100% up to date is en dat relatief recente toestel er nog niet tussen staat? Dit is de link naar de site van coolblue met de filter 'geschikt voor Telenet CI' actief : link Mvg,
Frans
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
CI+ module
24-07-2024
06:50
2
Dankjewel voor de (vele) reacties. Voor de duidelijkheid : ik heb geen internet (ook niet van een andere provider) en ik heb ook geen behoefte aan internet. Alles samengevat, ga ik 't advies opvolgen dat de meesten hier gaven en gaan voor een ci+ kaartje. Nogmaals dank Frans
... Meer weergeven
22-07-2024
11:41
Ik ben al jaren klant bij TV-vlaanderen (met binnenhuis-antenne) maar die stoppen er op 1 september bij. Een schotelantenne is geen optie en daarom zou ik graag TV kijken via Telenet. Ik heb momenteel al een gsm-abonnement bij Telenet en wil er nu TV bij. TV-kijken via een TV-toestel (geen tablet of app) Internet en vaste lijn heb ik ook niet nodig. Wat zijn de tarieven (aansluiting + maandelijks abonnement) om TV te kijken bij Telenet 1. 'met een kaartje (CI-module achteraan in TV) 2. met een digibox Op de website v Telenet vind ik die niet terug, enkel dat ik daarvoor dien langs te gaan in een Telenet-winkel. Waarom worden die tarieven niet gewoon vermeld op de website? Mvg, Frans
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
CI+ module
-
digibox
-
kabel-tv
21-05-2024
10:44
Voila, ik heb de vraag gesteld (via contactformulier) aan Telenet. Als ik antwoord krijg, meld ik het hier.
... Meer weergeven
21-05-2024
10:04
@kristofDW, we hebben geprobeerd met de simkaart van mijn vriendin (ook telenet) en ook dan worden de DTMF-tonen niet herkend. dan hebben we eens geprobeerd met de sim-kaart mobilevikings en daar werkt de voicemail prima mee. Mijn telenet-simkaart dan ook geprobeerd in de gsm van mijn vriendin (ook een motorola, maar ander type) en daar werkt de voicemail wel 't is enkel de combinatie voice-mail van telenet + motorola moto g04 die niet werkt.
... Meer weergeven
21-05-2024
09:37
@patrick37, dankjewel voor je suggestie. We hebben het geprobeerd, maar het lost het probleem niet op 😞 Ik vermoed dat er (nog) niet veel gebruikers zijn die een motorola moto g04 gebruiken, dus vermoedelijk heet Telenet nog geen weet van dit probleem. Ik zal ze dat dan maar eens melden. Nogmaals dank voor je hulp
... Meer weergeven
21-05-2024
09:35
@kristofDW, dankjewel voor je suggesties. We hebben het geprobeerd, maar het lost het probleem niet op 😞 De toetsbloktonen stonden al aan, maar we zien nergens de mogelijkheid om de lengte van de toon aan te passen. We hebben deze suggesties inderdaad ook gevonden bij Motorola, maar ik heb de indruk dat op onze moto G04 deze mogelijkheid niet beschikbaar is (misschien wel op andere motorola-toestellen) En we hebben ook geprobeerd op de "verbeterde 4G LTE-modus" uit te schakelen, maar ook dat biedt geen oplossing. Ik vermoed dat er (nog) niet veel gebruikers zijn die een motorola moto g04 gebruiken, dus vermoedelijk heet Telenet nog geen weet van dit probleem. Ik zal ze dat dan maar eens melden. Nogmaals dank voor je hulp
... Meer weergeven
15-05-2024
15:35
Mijn excuses. Dat was me niet duidelijk helemaal duidelijk. Soit, misschien zit er hier wel één of andere slimmerik die een gelijkaardig probleem had en met suggestie kan komen. (1 of andere instelling in de gsm?)
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 17-08-2024 16:14 | |
2 | 24-07-2024 06:50 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig