24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
op 30/7 sloten we een abonnement af voor Digitale TV v Telenet
We kregen 1 maand gratis Play Sports er bij. Ik heb in de Telenet-winkel uitdrukkelijk gevraagd of dat dan na 1 maand automatisch stopgezet werd en de verkoper was heel formeel. Na de gratis maand stopt het formeel.
Nu kregen wel onlangs onze factuur en wat blijkt, play sports is helemaal niet stopgezet en de periode na de gratis maand wordt gewoon in rekening gebracht.
Nog klanten die dit ervaren hebben? Ik heb intussen via My Telenet 'Play Sports' stopgezet. Maandag nog maar eens langs gaan in de Telenet-winkel voor een woordje uitleg.
Inhoud gewijzigd door Filip (mod) | Reden: 1 maand gratis play sports
Standaard krijg je geen gratis zenders meer bij het afnemen van digitale TV.
Als ik momenteel naar de Play Sports pagina ga dan zie ik dat ik ook recht heb op een maand gratis, maar de voorwaarden ontbreken ( @Moderator )
De verkoper heeft dus waarschijnlijk foute info verschaft. Heb je geen kopie van de overeenkomst gekregen, ter plekke of achteraf op mail?
Bij promo's is het soms noodzakelijk om op te zeggen via de klantendienst omdat men anders het abonnement meteen stop zet en foutief een opzegvergoeding aanrekent. Je kan ook zelf opzeggen op de eerste dag van de nieuwe aanrekeningsperiode, dan betaal je maximaal enkel voor die ene dag en krijg je de rest van het bedrag terug op je volgende afrekening.
Zoals ik al zei, dit is een abonnement waarbij de eerste maand gratis is (vandaar dat het een korting is). Gewoon even de klantendienst contacteren en melden dat je wil dat dit afloopt op 29/08.
@WG94 schreef:
Standaard krijg je geen gratis zenders meer bij het afnemen van digitale TV.
Als ik momenteel naar de Play Sports pagina ga dan zie ik dat ik ook recht heb op een maand gratis, maar de voorwaarden ontbreken ( @Moderator )
De verkoper heeft dus waarschijnlijk foute info verschaft. Heb je geen kopie van de overeenkomst gekregen, ter plekke of achteraf op mail?
Bij promo's is het soms noodzakelijk om op te zeggen via de klantendienst omdat men anders het abonnement meteen stop zet en foutief een opzegvergoeding aanrekent. Je kan ook zelf opzeggen op de eerste dag van de nieuwe aanrekeningsperiode, dan betaal je maximaal enkel voor die ene dag en krijg je de rest van het bedrag terug op je volgende afrekening.
@WG94 heb je ook even de link naar de pagina waar je dit kan bestellen? Net even op telenet.be gekeken en vinden deze actie of promotie van 1 maand gratis Play Sports niet terug.
Ik zie gewoon op de standaard Play Sports productpagina dat dit voor mij de eerste maand €0 is (persoonlijk aanbod?)
Als ik niet ingelogd ben dan zie ik de normale prijs.
@WG94 Ik ben ook ingelogd en krijg die korting niet, zal dus voor bepaalde klanten zijn met een Telenet box in gebruik, ik als CI+ gebruiker zal niet interessant genoeg zijn 😂