Beantwoorden
LightYear
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet TV zonder coaxkabel

Hallo iedereen

Binnenkort verhuis ik naar een huurappartement. Er ligt een telenet kabel tot in onze hal, maar er liggen in het appartement verder geen kabels. Nu blijkt dat zo'n  kabel naar onze televisie absoluut noodzakelijk is om televisie te kunnen kijken... Het appartement is pas helemaal gerenoveerd, dus werken om de kabel in de muur te verwerken is geen optie.

Kan dit opgelost worden? Ik ben huidig Telenet klant en zou dit zeer graag blijven.

Alvast bedankt!

0 Likes
11 reacties
Ex-Netweter
 

Telenet TV zonder coaxkabel

@LightYear kan je niet via buiten gevel zonder zicht te verstoren, of is er nergens een wachtbuis, zou ni mogen bij recente renovatie.

Jos

Telenet TV zonder coaxkabel

@LightYear ligt er geen coax tot boven?  (hier elke kamer), maar hier) heb ik op de centerale kamer de modem laten plaatsen, dus niet waar de (verdeler) vergeef mij da hoofdkaske binnenkomt en vandaar ben ik verder gegaan via utp op een minime kabelgoot boven de plint, kan ook draadloos maar ik persoonlijk hou het zoals vroeger.

Jos

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV zonder coaxkabel

Inderdaad zeer eigenaardig dat ze bij dergelijke renovaties niet de nodige kabels voorzien. Maar ja het is niet de eerste keer dat ik (binnenhuis)architecten hoor verklaren  dat kabels niet meer nodig zijn, alles wordt toch draadloos. Maar ja, zij incasseren nog voor de afwerking en de klant zit met de gebakken peren. Is er daar echt geen coaxkabel die vertrekt vanuit de plaats waar het binnenkomt? Of zie je zo'n aansluitdoos met 2 ronde gaatjes?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet TV zonder coaxkabel

Je zou met kabelgootjes kunnen werken, maar dan is er nog altijd een probleem als je door de muren moet...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV zonder coaxkabel

@LightYear dit kan zeker: https://www2.telenet.be/nl/tv-met-een-kaartje/ 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV zonder coaxkabel

Wat je ook altijd kan doen; met Stievie (https://stievie.be) kan je alle Vlaamse en enkele internationale zenders live, 7 dagen terug & opgenomen bekijken op smartphone, tablet, pc & op tv via Chromecast of Apple TV. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet TV zonder coaxkabel


@m-jan20@  schreef:

@LightYear dit kan zeker: https://www2.telenet.be/nl/tv-met-een-kaartje/ 


Ook bij tv met een kaartje is de coaxkabel zeker nog nodig

 

@LightYearIk kan me echt niet voorstellen dat in een huurappartement de kabel in de hal toekomt en er niets voorzien is in de living. Zie je nergens een wandcontactdoos waar je een coaxkabel in kan steken? Anders zou ik toch eens bij je huurbaas gaan aankloppen


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV zonder coaxkabel

Wat zie je exact in de hal? Zie je daar de kabel? Wat is het uiteinde? Is er in de onmiddellijke omgeving daarvan geen andere buis met of zonder coax-kabel?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet TV zonder coaxkabel


@m-jan20@  schreef:

@LightYear dit kan zeker: https://www2.telenet.be/nl/tv-met-een-kaartje/ 


Werkt dat kaartje bij jou dan zonder coax, want hier had ik die kabel wel degelijk nodig! 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV zonder coaxkabel


@sb@  schreef:

@m-jan20@  schreef:

@LightYear dit kan zeker: https://www2.telenet.be/nl/tv-met-een-kaartje/ 


Werkt dat kaartje bij jou dan zonder coax, want hier had ik die kabel wel degelijk nodig! 😉


Ik heb dit zelf niet, zou inderdaad kunnen dat hier wel kabel voor nodig is. Dan lijkt me beste optie om Stievie abonnement te pakken, helemaal klaar voor de toekomst 👌🏼


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
LJ
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Follow the reader, reader!

Telenet TV zonder coaxkabel

Voor TV met een kaartje heb je nog steeds een coax kabel nodig voor het televisie signaal . Verder ook op letten dat je dan geen interactiviteit hebt . Dus terugkijk tv , play more , films opvragen , etc zal niet lukken met een kaartje . 

Luk
Telenet Technical Business Advisor
0 Likes