Beantwoorden
mhoys
Freshman Beetjesweter
Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Televisie verbinden met NIU-2420BTF

Hallo,

Ik verhuis binnenkort, en in mijn nieuwe woning hangt een NIU-2420BTF device, maar er is geen wandcontactdoos op aangesloten. Er hangt wel 1 kabel aan (zie foto). Hoe kan ik de coax ingang van mijn televisie verbinden met deze kabel? Ik vermoed dat ik een soort tussenstuk of adapter ga nodig hebben?

Bedankt

M.IMG_9363.jpegIMG_9451.jpeg

5 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Het is nog even afwachten tot je afbeeldingen beschikbaar zijn, dus maak een paar assumpties

Ik vermoed dat de huidige kabel van een modem zal geweest zijn (op de CM-poort)

Je TV sluit je aan op een van de DS-poorten (bij voorkeur DS1). Opties:

Edit: alle assumpties blijken correct.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
mhoys
Freshman Beetjesweter
Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Bedankt, het is al duidelijker. Een wandcontactdoos heb ik in principe niet nodig, klopt dat? Ik kan de kabel direct verbinden met de televisie?

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Dat moet inderdaad niet, dat zijn dan de eerste 2 opties.

Houd er wel rekening mee dat je de bestaande kabel nodig zal hebben (of zal moeten vervangen) als je een Telenet modem wil aansluiten.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

De 3 de van link draai je de top af (DS1 4DB ) naar links draaien aan de onderkant met metaal puntje

De moet er volledig af

Dan draai je de losse kabel voor de tv er op

Goed vast draaien zelfde als je de top hebt verwijdert alleen andere kant draaien

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

En voor de kabel te verlengen gebruik je een f connector koppelstuk en een losse f connector