Beantwoorden
Benjamin_51
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Happy New Year! Handje vol! Twee handen vol! Mooi, mooi!

Terugkijk TV, Play More & Netflix.

Ik ben Wigo klant -Opnieuw vannacht tijdens Netflix (stream vanuit IPad naar TV via Chromecast)uit; ook geen terugkijk TV noch Play more - ingebeld vanmorgen naar helpdesk ..vriendelijke medewerker  denkt eerst probleem digicorder, maar had niet door dat we netflix  bekeken ;wenst modem router naar fabrieksinstellingen te plaatsen en gedurende 14 dagen te monitoren, met de kans geen terugkijk tv.internet..maar zegt men, je hebt wifi via GSM dus geen probleem ?Dus geweigerd 

Ik zie dan bij uitval  modem router groene lampjes gedurende minstens 20min. flikkeren, daarna terug stapsgewijs "normaal" -is dit een software update?; is ook al mijn 2de modem router nieuwe generatie -

ander probleem: "alles mee  tournee" technieker tijdje geleden nog gepasseerd; dat moment alles OK gemeten en visueel  - is overdag. ;.tot 's avonds 1.internet  download serieus afneemt ( ondanks mijn gigaboost optie!) en 2. ook dikwijls op TV  het  fameuze gele cirkeltje zie ..tv zappen lukt niet ...etc

Hoeveel keren men dan niet zegt vanuit helpdesk ..modem router 10 sec. uit/ digicorder ..10 sec. uit 

Buitenbekabeling/straat + aansluit  recent vernieuwd door Fluvius; binnen bekabeling   recent getest en ok bevonden

 

 

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Terugkijk TV, Play More & Netflix.

@Benjamin_51 

Is na het resetten van uw modem alles in orde gekomen?

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Benjamin_51
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Happy New Year! Handje vol! Twee handen vol! Mooi, mooi!

Terugkijk TV, Play More & Netflix.

Modem router is gisteren nog 2x heropgestart...

Volgens mij een algemene update 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Terugkijk TV, Play More & Netflix.

@Benjamin_51 

In plaats van te bellen, probeer eens schriftelijk contact te nemen.

Je kan dat doen via soc media of mail. Als je dat een beetje overzichtelijk doet gaat het duidelijker en op de juiste plaats aankomen. Misschien lukt het dan wel.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Benjamin_51
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Happy New Year! Handje vol! Twee handen vol! Mooi, mooi!

Terugkijk TV, Play More & Netflix.

Ik heb een bericht naar Telenet gestuurd onder vorm van "klacht"- weliswaar vriendelijk omschreven doch dat de oplossing die men me wilde voorstellen alles behalve "professioneel " was

Intussen is dit opgelost maar lijkt een repetitief de laatste weken

MVG

 

 

0 Likes