Terugkijk TV, Play More & Netflix.
Ik ben Wigo klant -Opnieuw vannacht tijdens Netflix (stream vanuit IPad naar TV via Chromecast)uit; ook geen terugkijk TV noch Play more - ingebeld vanmorgen naar helpdesk ..vriendelijke medewerker denkt eerst probleem digicorder, maar had niet door dat we netflix bekeken ;wenst modem router naar fabrieksinstellingen te plaatsen en gedurende 14 dagen te monitoren, met de kans geen terugkijk tv.internet..maar zegt men, je hebt wifi via GSM dus geen probleem ?Dus geweigerd
Ik zie dan bij uitval modem router groene lampjes gedurende minstens 20min. flikkeren, daarna terug stapsgewijs "normaal" -is dit een software update?; is ook al mijn 2de modem router nieuwe generatie -
ander probleem: "alles mee tournee" technieker tijdje geleden nog gepasseerd; dat moment alles OK gemeten en visueel - is overdag. ;.tot 's avonds 1.internet download serieus afneemt ( ondanks mijn gigaboost optie!) en 2. ook dikwijls op TV het fameuze gele cirkeltje zie ..tv zappen lukt niet ...etc
Hoeveel keren men dan niet zegt vanuit helpdesk ..modem router 10 sec. uit/ digicorder ..10 sec. uit
Buitenbekabeling/straat + aansluit recent vernieuwd door Fluvius; binnen bekabeling recent getest en ok bevonden
- Labels:
-
terugkijk-tv