Beantwoorden
Christeltje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Terugkijk-TV werkt niet bij verschillende programma's

Hoi, na het verplaatsen van mijn digicorder kan ik niet alle terugkijk programma's raadplegen. Bij sommige verwijst hij door voor een abonnement op streamz maar ik heb reeds Play more. Weet iemand raad...

 

Titel gewijzigd door Snn_ (mod) | Vorige titel: Terugkijk tv

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5209
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk-TV werkt niet bij verschillende programma's

@Christeltje 

Waarschijnlijk is je programma gids ook beperkt tot de dag zels en 's anderendaags.

Dit komt omdat de Digicorder geen verbinding kan maken met het netwerk. Controleer of de netwerkkabel goed in de Digicorder steekt en langs de andere kant in de wandcontactdoos. Het lipje aan de stekker moet beletten dat je de kabel zomaar kan uittrekken.

Christeltje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Terugkijk-TV werkt niet bij verschillende programma's

Alvast dank, maar ik kan de tv gids meer dan 1dag vooruit kijken, opnemen van programma's doet het ook...

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Terugkijk-TV werkt niet bij verschillende programma's

@Christeltje  De stroomstekker van de digicorder als eens uitgetrokken en ingestoken?

Als je verder dan 2 dagen in de tvgids kan (je zou 14d. ver moeten kunnen) zou het inderdaad moeten werken.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.