Beantwoorden
Christel5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

Misschien dat iemand me hier kan helpen. Sinds we begin december streamz en de vaste lijn uit ons Telenet abonnement hebben laten halen hebben we geen terugkijktv meer. De digicorder is interactief. Is rechtstreeks verbonden met de pas nieuwe modem. Ook Netflix werkt niet meer via digicorder. Alles is al meerdere malen gereset geweest

mvg

Christel

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Terugkijk tv

0 Likes
18 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

@Christel5 kennelijk is de digicorder niet gelinkt aan de modem voor netflix en terug kijk tv.

werkt al de rest nog goed (internet enz)????

zie je de juiste modem staan onder mijn.telenet.be ????

kan zijn dat er bij telenet iets fout gelopen is met de nieuwe modem te activeren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christel5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

Het probleem was er voor we een nieuwe modem gehaald hebben. Telenet dacht dat het aan de oude modem lag maar de nieuwe heeft ook geen oplossing gebracht. Internet werkt voor de rest prima. Kan bijvoorbeeld wel Netflix via de smart tv kijken. En die is ook op nieuwe modem aangesloten. Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

@Christel5 is de digicorder met behoud van opnames al eens herinstalleert ?????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christel5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

@Master-Magic @Ja twee maal zelfs al. De technieker heeft hem ook al opgestart zonder ip adres op aanraden van de achterliggende dienst van Telenet. Op Telenet weten ze zich precies ook geen raad meer. Wel zeer vervelend voor ons. Sleept nu al meer dan 5 weken aan

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

@Christel5 is dan bizar dat dit voorkomt, en een andere digicorder (ok, je bent dan je opnames kwijt).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christel5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

Ja dat willen we eigenlijk vermijden. Het rare is dat alles prima werkte tot we streamz en de vaste lijn uit ons abonnement lieten halen. Volgens een medewerker van Telenet zou het aan bepaalde codes liggen. Maar nu vijf weken later staan we nog steeds even ver. Zeer frustrerend 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

Maar vage uitleg dat ze je geven. Aan codes liggen die dan speciaal en uniek alleen maar voor jouw digicorder gelden... Is maar om iets te kunnen zeggen. Ook vind ik het raar dat technieker je digicorder op aanraden van technische dienst laat connecten zonder ip...? Geen ip, geen toegang tot het interactief gedeelte lijkt mij.

@Master-Magic 

Het komt nu wel echt extreem veel voor als je al die topics ziet passeren over modems en digicorders en tvboxen die ineens niets meer online kunnen doen of wijzigingen aanbrengen op de modem of bepaalde toegangen. Is er dan zoveel raars of iets op til bij telenet dat jij mss weet?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

@DeLLiAnO ik weet enkel dat het hele IT gebeuren bij telenet is veranderd, misschien dat dit iets te maken heeft met de connecties van klanten met hun decoders enz thuis, ik kan het niet zeker zeggen, maar is bizar dat dit rond dezelfde periode gestart is die problemen.

het achterliggende gedeelte die niet goed connecteerd met de andere dingen, wie zal het zeggen hé.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

Trek de stroom stekker uit de  modem 5 min

en de digicorder doe je zelfde en laat alles rustig opstarten

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

@luc55 alles is al herstart geweest, heeft geen zin, 

het probleem ligt bij telenet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christel5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

Als het zo simpel was van alles te herstarten…. Dat hebben we al tig keer geprobeerd. Dat het probleem bij Telenet ligt ben ik ook zeker van maar waarom lossen ze het dan ook niet op? Zou na 5 weken en tientallen telefoontjes en twee bezoeken van een technieker toch moeten gebeurd zijn. 
weet niet of dit er ook iets mee te maken heeft maar de app van mijn Telenet werkt ook niet (geen verbruik, geen Wi-Fi-netwerk ((oeps er ging iets mis)), en nog steeds streamz en vaste lijn in mijn diensten) 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

Blijkbaar is Terugkijk TV niet beschikbaar voor klanten die producten opzeggen.
Ik zie het als een soort straf van de CEO van Telenet. 😂

Even serieus: dit ziet eruit als een moeilijk oplosbare fout in het IT-systeem van Telenet. Ik zie ook geen oplossing.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

@Christel5 

Hier ben je niets mee maar denk dat of er serieuze aanpassingen zijn of serieus iets mis is bij telenet.

@Master-Magic 

Het lijkt alsof nieuwe modems en nieuwste tvboxen veel problemen hebben met connectie/instellingen/stabiliteit... Lijkt alsof er een slechte batch is geweest (bijwijze van spreken)

Veel teveel topics bewijzen het, na nieuwe hgw of tvboxen het de mist ingaat. Zelfs mensen die hun oude toestel omruilen voor nieuw toestel maar zelfste model krijgen hebben problemen.

Of er moet een serieuze nieuwe update komen voor laatste series hgw's en tvboxen of ze zijn eraan bezig in groepen om alles door te voeren, en de ene is rapper aan de beurt dan de andere.

Who will tell...🫤

(En de mensen die zich nu geroepen voelen, om te posten hier niets mis... Laat het! Niet omdat jij geen problemen hebt dat derest het niet kan hebben. Mensen zijn niet geholpen met zoon antwoorden, en zijn al gefrustreerd genoeg met 10 verschillende antwoorden bij contact met telenet om dan weken later nog niet geholpen te zijn)

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Christel5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Terugkijk tv werkt niet na opzeg Streamz en vaste lijn

@Master-Magic : is inderdaad heel erg frustrerend. Vandaag nog maar eens een hele voormiddag met Telenet aan de telefoon gehangen, kreeg ik eindelijk es iemand aan telefoon die precies iets meer wist dan al de rest. Bleek dat mijn tientallen telefoontjes en berichten niet doorgestuurd waren naar de achterliggende dienst. Nu eindelijk een case nummer gekregen en volgens die brave man zou het probleem bij it liggen. Dus hopen we dat het binnen de 7 dagen opgelost gaat geraken. 
weet niet of ik dit hier nu nog mag vragen maar de app van mijn Telenet werkt ook niet. Krijg nog mijn oud abonnement erop te zien(woppa) met streamz en de vaste lijn(die begin december afgezegd zijn) en een rekening die nog niet betaald is terwijl dit wel zo is. En wat de Facturatie dienst mij ook bevestigd heeft vanmorgen. Maar de factuur van januari krijg ik dan weer niet te zien. Kortom er loopt een beetje van alles fout bij Telenet blijkbaar.

0 Likes