Ik heb 2 maanden geleden mijn 2 power boosters ingeruild voor 1 wifi-pod.Daarbij moestner een nieuwe modem geplaatst worden.Zederdien heb ik niet ander dan problemen met wifi die uitvalt op smartphone,tablet en digitale tv.Ik heb nog maar in die 2 maanden 4 maal normaal kunnen kijken.Mijn opgenomen programma's beginnen te bufferen en kunnen niet meer afgespeeld worden,en ik kan niet meer naar mijn Stramingsdiensten zoaks Netflix,HBO,Streamz plus Prime en Disney plus kijken.Er is al meer dan 1 maand geleden een technieker van Telenet langs geweest,en de diagnose was dat de fout bij Telenet zelf lag,Nu een anderhalve maand later is het probleem nog niet opgelost.Ik krijg wel een tegemoetkoming.Maar daar is mijn probleem niet mer opgelost.Zijn er nog anderen die dit problerm hebben.