Beantwoorden
NegentigPlus
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Netjes! Mooi, mooi! Pageturner! It's your second party!

Van analoog naar digitaal -> play sports

De grootvader van mijn vrouw is 90 jaar en wil  1) graag betere kwaliteit op zijn tv, 2) meer zenders en mogelijk ook 3)voetbal (jupiler league).
Hij heeft een tamelijk recent toestel. 1) Nu weet ik dat ik zijn toestel kan configureren zodat hij enkele zenders één, canvas , vtm , vt4 etc digitaal kan kijken. Dit lijkt mij al een goed begin.
2) Nu wil hij waarschijnlijk ook graag naar Zes (wanneer de voetbal daar wordt uitgezonden), Eurosport kunnen bekijken. 
Wat is dan de goedkoopste oplossing? Een Ci + kaart? Welke kosten zijn er nog buiten de prijs van deze kaart? Zijn er activatiekosten verbonden aan het gebruik van deze kaart en verandert zijn telenet-abonnement (nu analoge kabelabonnement) in dit geval?
3) Hoeveel kost activatie en hardware als hij play sports wil binnenhalen? Kan je play sports bekijken via een CI+ kaart? Heb je een internet connectie nodig om play sports te kunnen bekijken?
0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Van analoog naar digitaal -> play sports

@NegentigPlus 

Nogal wat antwoorden vind je hier: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-tv-met-een-kaartje/

 De kost zou 69 euro zijn. activatiekost 50 euro.

Hier vind je nog wat info( waarschijnlijk gedeeltelijk dubbel)

https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/CI-KAART/td-p/36325


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Van analoog naar digitaal -> play sports

Afschaffen dat analoog gedoe,breedband vreters,Beter voor de ogen als je digitaal  TV kijkt.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Van analoog naar digitaal -> play sports

@robatoras 

Wat is de bedoeling van deze opmerking? Ik zie het verband niet.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Van analoog naar digitaal -> play sports

Oplossing zoals @louishufk  zegt. Het grote voordeel voor die mensen is dat ze niet geplaagd zitten met 2 afstandsbedieningen of zo'n moeilijke all-in-one. Opvragen gaan ze toch niet doen, denk ik. Play sport aanschaffen. Zappen maar, zou ik zo zeggen, en veel plezier voor oma en opa.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Van analoog naar digitaal -> play sports

Zijn abonnement verandert van analoog naar digitaal. In de plaats van jaarlijks te betalen, zal hij dan elke maand één twaalfde van het jaar bedrag betalen. Het reeds betaalde jaar bedrag wordt pro-data temporis terug betaald.

 

Je kan alle bijkomende zender pakketten nemen aan de normale tarieven.

0 Likes