Beantwoorden
Aurélie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Volledige serie opnemen werkt niet

ik heb voor een aantal programma's gekozen om de serie op te nemen. Maar het valt me op dat deze allemaal niet opgenomen zijn, de laatste dagen. Wanneer ik manueel wil opnemen, zie ik wel "opname annuleren" staan. maw: het staat nog steeds ingesteld, maar neemt niet op. Ik zie ook het rode bolletje niet staan.

0 Likes
3 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Volledige serie opnemen werkt niet

@Aurélie  Die series dat je opneemt, zijn misschien herhalingen en op de settings van je opnames staat alleen "nieuwe opnames". Daardoor zal dit niet opgenomen worden, tenzij er nieuwe opnames zijn van dit programma. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Volledige serie opnemen werkt niet

@Aurélie 

Je moet eens nakijken of de niet opgenomen uitzendingen geen herhalingen zijn. Mogelijk is ook dat het een andere reeks is als degene die je hebt aangeduid om op te nemen.

Mocht er toch een probleem zijn kan je dat best melden bij de klantendienst. (Het durft wel eens fout gaan.)


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Aurélie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Volledige serie opnemen werkt niet

Ja, zou kunnen,  maar er zit ook alleszins 1 nieuw bij ook... 

0 Likes