Beantwoorden
Amtriorix
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Vooruit, achteruit ttz (door)spoelen 10 min ?

De digicorder laat alleen maar toe om 10 minuten voor of achteruit te spoelen. Dat is heel hinderlijk als je bv een concert wil beluisteren op Brava. Hoe kan ik de tijd verminderen naar stappen van 5 of zelfs 1 minuut ?

0 Likes
8 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Vooruit, achteruit ttz (door)spoelen 10 min ?

Iemand tips voor @Amtriorix over het vooruit en achteruit spoelen?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

Vooruit, achteruit ttz (door)spoelen 10 min ?

0 Likes
Amtriorix
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Vooruit, achteruit ttz (door)spoelen 10 min ?

@Suzy Ik beschik over een nieuw type van afstandsbediening en die pag 10 legt gewoon uit hoe je vooruit en achteruit kunt spoelen.  Dat is niet het probleem.  Het probleem is dat de afstelling in de digicorder dat vooruit en achteruit gebeuren per 10 minuten doet. Die blok is veel te groot. 

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Vooruit, achteruit ttz (door)spoelen 10 min ?

Dit valt helaas niet aan te passen. Je kan wel manueel vooruit en achteruit spoelen via de daarvoor voorziene knoppen (niet via de pijltoetsen). Achter de schermen wordt echter met het idee gespeeld om deze tijdspanne te verkleinen maar ikzelf vind 10 minuten eigenlijk ideaal zodat ik grotere stukken kan overslaan. Voor andere zaken gebruik ik de "manuele" toetsen.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
mcovent
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! Hi there!

Vooruit, achteruit ttz (door)spoelen 10 min ?

Ondertussen werd dit (zonder aankondiging van Telenet) aangepast naar blokjes van 3 minuten i.p.v. blokken van 10 minuten. Nu zijn alle gebruikers ontevreden die het best vonden dat in blokken van 10 minuten werd gewerkt, want die moeten nu oeverloos zitten tikken op de afstandsbediening!

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Vooruit, achteruit ttz (door)spoelen 10 min ?

@mcovent- Er zullen altijd wel mensen zijn die tevreden zijn en zij die dat niet zijn...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mcovent
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! Hi there!

Vooruit, achteruit ttz (door)spoelen 10 min ?

Als ze van de digitale televisie toch zo'n complex gedoe kunnen maken, waarom dan geen eigen instellingen voorzien waarbij de ene dan 3, en de andere dan 10 minuten (of vrij te kiezen waarden) kan gebruiken.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Vooruit, achteruit ttz (door)spoelen 10 min ?


@mcovent schreef:

Als ze van de digitale televisie toch zo'n complex gedoe kunnen maken, waarom dan geen eigen instellingen voorzien waarbij de ene dan 3, en de andere dan 10 minuten (of vrij te kiezen waarden) kan gebruiken.


Ik heb een smart TV van Philips, geen splinternieuw model, maar zeker niet verouderd, en die kan dat ook niet. Nochtans kan ik programma's opnemen of pauzeren, omdat ik er een externe hdd aangehangen heb. Als Philips het mij niet toelaat om mijn eigen instellingen te doen, waarom zou TN dat dan wél moeten doen?

Ik heb ook een Bluray van Philips. Die heeft die functie ook niet, maar ik kan wél zelf een tijdstip ingeven. Ik heb geen digibox/digicorder, dus ik weet niet of dat een optie is...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes