Beantwoorden
dmdude
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

WIGO promo 32" TV

Hallo, is er eigenlijk al iemand die zijn bestelde 32" TV ontvangen heeft ?

Net zoals vele anderen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd door Telenet, A&C en Postnl.

Niemand die ons kan vertellen wat de status is van de bestelling/verzending ... behalve dat het 10 weken kan duren voor levering ...

0 Likes
17 reacties
dmdude
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

WIGO promo 32" TV


@sb schreef:

@Geert_Peel

 

Staat dat zo in de voorwaarden die je aanvaard hebt toen je die bestelling plaatste? Het zou handig zijn als je die voorwaarden hier even zou posten, dan kunnen we er allemaal eens in kijken. Ik denk dat @Niels ons misschien wel kan helpen.


Wanneer je een bestelling plaatst bij een leverancier dan is het de verantwoordelijkheid van die leverancier dat die bestelling ook tot bij jou geraakt. Het is niet jouw probleem welke tussenpartijen in de deal betrokken worden. Het is dus Telenet die actie moet ondernemen ipv jou van het kastje naar de muur te sturen en te verwijzen naar AC Systems of PostNL.

Op de TN facebookpagina kan je trouwens lezen dat dit geen alleenstaand geval is, in tegendeel ...

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

WIGO promo 32" TV

Staat dat zo in de voorwaarden? Stel dat er een staking uitbreekt bij een leverancier, dat is een geval van overmacht. Ik kan me voorstellen dat daarover iets is terug te vinden in de voorwaarden. Er zou op zijn minst iets moeten staan over het annuleren van je bestelling. Iets wat ik zelf zou doen als te lang zou moeten wachten op mijn bestelling...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

WIGO promo 32" TV

Alles zal afhangen van de voorwaarden. In artikel 1.8. van de bijzondere voorwaarden lees ik het volgende:

 

Huidige Algemene en Bijzondere voorwaarden van A&C systems nv zijn van toepassing op de verkoop van de tv-toestellen. Telenet is niet betrokken bij de verkoop van de tv-toestellen aan de Deelnemers en kan bijgevolg op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor eventuele gebreken, klachten of enige andere schade die een Deelnemer zou lijden omwille van de aankoop of het gebruik van het tv-toestel. Alle vragen, opmerkingen en klachten in dit verband dienen overgemaakt te worden aan de Organisator op volgend adres: A&C systems, Bleyveldstraat 6, 3320 Hoegaarden of via volgend e-mailadres: telenetpromotions@ac-systems.com.

 

Hetgeen tot gevolg heeft dat je bij A&C systems dient te zijn.

 

In de algemene voorwaarden van A&C Systems staan ook nog clausules in verband met aansprakelijkheid. Hier kan omtrent gediscussieerd worden of deze de rechtsgeldig zijn, maar dat is een andere discussie.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer