Beantwoorden
dmdude
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

WIGO promo 32" TV

Hallo, is er eigenlijk al iemand die zijn bestelde 32" TV ontvangen heeft ?

Net zoals vele anderen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd door Telenet, A&C en Postnl.

Niemand die ons kan vertellen wat de status is van de bestelling/verzending ... behalve dat het 10 weken kan duren voor levering ...

0 Likes
17 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO promo 32" TV

Blijkbaar een stockbreuk wegens het meer dan voorziene succes. De eerste inschrijvers hadden hun toestel binnen de 3 werkdagen. Succes hebben is blijkbaar ook niet alles.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dmdude
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

WIGO promo 32" TV


@igvfer schreef:

Blijkbaar een stockbreuk wegens het meer dan voorziene succes. De eerste inschrijvers hadden hun toestel binnen de 3 werkdagen. Succes hebben is blijkbaar ook niet alles.

 


Mbt die stockbreuk, ok kan ik inkomen. Dat je hierdoor wat langer moet wachten dan normaal heb ik nog begrip voor.

Maar het gaat er bij mij niet in dat niemand kan achterhalen wat de status is van jouw order. Bij elke zichzelf respecterende online shop kan je tegenwoordig haarfijn zien wat de status is en hoe lang de levering duurt.

Waar bestellen ze die toestellen ? Ik neem aan bij Samsung zelf. Die moeten toch een tracking hebben van hun orders ?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO promo 32" TV

Ik denk dat Samsung daar voor niets tussenzit. Die leveren X aantal TV's aan een firma (door Telenet aangesteld) die voor de verdeling, verzending wat dan ook zorgt. Telenet stuurt zij aanvragen automatisch door naar die firma en alles zou in orde moeten komen. Ik weet enkel dat PostNL die bezorgde maar wie de eigenlijke distributeur is ????????



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

WIGO promo 32" TV

@dmdude @igvfer, ik geef graag even wat meer informatie over wie nu precies wat doet in het hele proces:

  • Telenet registreert het tv-toestel
  • A&C staat in voor de betaling en maken van een leveringsafspraak
  • PostNL staat in voor de levering van het toestel
  • Samsung staat in voor de garantie of wanneer het toestel DOA zou zijn (kapot bij levering)


Indien je geen duidelijk antwoord krijgt op je vragen via A&C of PostNL stuur je best even een privébericht naar onze collega's op Facebook of Twitter. Zij maken dan een dossier voor je op zodat je opgebeld wordt hierover. Geef dan zeker duidelijk aan dat je al meermaals contact hebt opgenomen met de verschillende partijen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dmdude
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

WIGO promo 32" TV


@Suzy schreef:

@dmdude @igvfer, ik geef graag even wat meer informatie over wie nu precies wat doet in het hele proces:

  • Telenet registreert het tv-toestel
  • A&C staat in voor de betaling en maken van een leveringsafspraak
  • PostNL staat in voor de levering van het toestel
  • Samsung staat in voor de garantie of wanneer het toestel DOA zou zijn (kapot bij levering)

 


 

@Suzy, en welke partij doet dan de rechtstreekse bestelling bij Samsung ? Is dat Telenet of A&C ?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

WIGO promo 32" TV

Daar heb ik zelf geen zicht op, @dmdude.

Maar stuur zeker even een privéberichtje met je klantennummer en gsm nummer via onze sociale kanalen door. Dan maken ze daar graag een dossier op zodat je alle nodige informatie kan verkrijgen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dmdude
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

WIGO promo 32" TV

 


@Suzy schreef:

Daar heb ik zelf geen zicht op, @dmdude.

Maar stuur zeker even een privéberichtje met je klantennummer en gsm nummer via onze sociale kanalen door. Dan maken ze daar graag een dossier op zodat je alle nodige informatie kan verkrijgen. 

 


Beste @Suzy, ik zou deze topic niet geopend hebben moest ik niet reeds via alle kanalen gepasseerd zijn. Ofwel krijg ik geen antwoord ofwel verwijzen de partijen naar elkaar.

Hoe moeilijk kan het zijn om een accurate status van een bestelling te communiceren ?

En ik ben echt niet de enige hé. Op jullie FB pagina komen regelmatig berichten van klanten die dezelfde vragen/bedenkingen hebben.

En als je dan voor de 3° keer dergelijk antwoord krijgt dan hoop ik dat je kan begrijpen dat dit zeer frustrerend is (TV was bedoeld als verrassing voor een verjaardag btw) :

"We hebben uw betaling goed ontvangen.

Het tv-toestel is momenteel niet in voorraad.

Als het toestel terug beschikbaar is, ontvangt u een mail om een afspraak te maken.

Dit kan tot 10 weken duren.

 Met vriendelijke groeten,

Telenet Promotions"

0 Likes
dmdude
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

WIGO promo 32" TV

@Suzy

 

Dossier al meer dan 1 week aangemaakt ... geen nieuws. 

Die promo tv actie is een grote puinhoop, ik zie steeds meer klachten en niemand die van iets weet.

Snap ik echt niet.

0 Likes
Pke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

WIGO promo 32" TV

Tv promo 32' verliep prima. 

ik was nr 81 en had tv 3 dagen later. 

Mijn zus was nr 1082, melding tv uit stock, 10 weken wachten, maar na een week een mail

met tracking en leveringsdatum. 

 

Hier verliep dus alles piekfijn 😃

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

WIGO promo 32" TV

Je hebt toch een vrij duidelijk antwoord gekregen?  Het kan 10 weken duren en je gaat een mail krijgen als het zover is.  Leuk is misschien anders maar  het zal een  groot succes geweest zijn.  Als je niet meer wil wachten kan je nog altijd annuleren. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Geert_Peel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

WIGO promo 32" TV

Beste, 

Ziehier mijn belevenis : Barcode : 3SDLAB60473

14 december: track en trace : toestel wordt geleverd (niet dus)

15 december: track en trace : toestel wordt geleverd (niet dus)

19 december: PostNL is een onderzoek gestart (geen antwoord)

03 januari : PostNL is opnieuw een onderzoek gestart (geen antwoord)

 

En de klant, die heeft betaald voor het toestel en reeds een eerste WIGO factuur heeft betaald, staat met de rug tegen de muur en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

 

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

WIGO promo 32" TV

@Geert_Peel

 

Je kan Telenet toch niet verantwoordelijk gaan stellen voor fouten die gebeuren bij PostNL? Zijn die 10 weken trouwens al verstreken?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Geert_Peel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

WIGO promo 32" TV

Beste,

Toen ik heb ingetekend op de promotie was de levertijd 2/3 dagen. Er was van 10 weken geen sprake. Trouwens, ik ben geen klant van PostNL, ik ben klant bij Telenet. Het is Telenet die mij aan het lijntje houdt en PostNL moet in gebreke stellen. U verdraait de feiten.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

WIGO promo 32" TV

@Geert_Peel

 

Staat dat zo in de voorwaarden die je aanvaard hebt toen je die bestelling plaatste? Het zou handig zijn als je die voorwaarden hier even zou posten, dan kunnen we er allemaal eens in kijken. Ik denk dat @Niels ons misschien wel kan helpen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes