24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo, is er eigenlijk al iemand die zijn bestelde 32" TV ontvangen heeft ?
Net zoals vele anderen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd door Telenet, A&C en Postnl.
Niemand die ons kan vertellen wat de status is van de bestelling/verzending ... behalve dat het 10 weken kan duren voor levering ...
Blijkbaar een stockbreuk wegens het meer dan voorziene succes. De eerste inschrijvers hadden hun toestel binnen de 3 werkdagen. Succes hebben is blijkbaar ook niet alles.
@igvfer schreef:Blijkbaar een stockbreuk wegens het meer dan voorziene succes. De eerste inschrijvers hadden hun toestel binnen de 3 werkdagen. Succes hebben is blijkbaar ook niet alles.
Mbt die stockbreuk, ok kan ik inkomen. Dat je hierdoor wat langer moet wachten dan normaal heb ik nog begrip voor.
Maar het gaat er bij mij niet in dat niemand kan achterhalen wat de status is van jouw order. Bij elke zichzelf respecterende online shop kan je tegenwoordig haarfijn zien wat de status is en hoe lang de levering duurt.
Waar bestellen ze die toestellen ? Ik neem aan bij Samsung zelf. Die moeten toch een tracking hebben van hun orders ?
Ik denk dat Samsung daar voor niets tussenzit. Die leveren X aantal TV's aan een firma (door Telenet aangesteld) die voor de verdeling, verzending wat dan ook zorgt. Telenet stuurt zij aanvragen automatisch door naar die firma en alles zou in orde moeten komen. Ik weet enkel dat PostNL die bezorgde maar wie de eigenlijke distributeur is ????????
@dmdude @igvfer, ik geef graag even wat meer informatie over wie nu precies wat doet in het hele proces:
Indien je geen duidelijk antwoord krijgt op je vragen via A&C of PostNL stuur je best even een privébericht naar onze collega's op Facebook of Twitter. Zij maken dan een dossier voor je op zodat je opgebeld wordt hierover. Geef dan zeker duidelijk aan dat je al meermaals contact hebt opgenomen met de verschillende partijen.
@Suzy schreef:@dmdude @igvfer, ik geef graag even wat meer informatie over wie nu precies wat doet in het hele proces:
- Telenet registreert het tv-toestel
- A&C staat in voor de betaling en maken van een leveringsafspraak
- PostNL staat in voor de levering van het toestel
- Samsung staat in voor de garantie of wanneer het toestel DOA zou zijn (kapot bij levering)
@Suzy, en welke partij doet dan de rechtstreekse bestelling bij Samsung ? Is dat Telenet of A&C ?
Daar heb ik zelf geen zicht op, @dmdude.
Maar stuur zeker even een privéberichtje met je klantennummer en gsm nummer via onze sociale kanalen door. Dan maken ze daar graag een dossier op zodat je alle nodige informatie kan verkrijgen.
@Suzy schreef:Daar heb ik zelf geen zicht op, @dmdude.
Maar stuur zeker even een privéberichtje met je klantennummer en gsm nummer via onze sociale kanalen door. Dan maken ze daar graag een dossier op zodat je alle nodige informatie kan verkrijgen.
Beste @Suzy, ik zou deze topic niet geopend hebben moest ik niet reeds via alle kanalen gepasseerd zijn. Ofwel krijg ik geen antwoord ofwel verwijzen de partijen naar elkaar.
Hoe moeilijk kan het zijn om een accurate status van een bestelling te communiceren ?
En ik ben echt niet de enige hé. Op jullie FB pagina komen regelmatig berichten van klanten die dezelfde vragen/bedenkingen hebben.
En als je dan voor de 3° keer dergelijk antwoord krijgt dan hoop ik dat je kan begrijpen dat dit zeer frustrerend is (TV was bedoeld als verrassing voor een verjaardag btw) :
"We hebben uw betaling goed ontvangen.
Het tv-toestel is momenteel niet in voorraad.
Als het toestel terug beschikbaar is, ontvangt u een mail om een afspraak te maken.
Dit kan tot 10 weken duren.
Met vriendelijke groeten,
Telenet Promotions"
Dossier al meer dan 1 week aangemaakt ... geen nieuws.
Die promo tv actie is een grote puinhoop, ik zie steeds meer klachten en niemand die van iets weet.
Snap ik echt niet.
Tv promo 32' verliep prima.
ik was nr 81 en had tv 3 dagen later.
Mijn zus was nr 1082, melding tv uit stock, 10 weken wachten, maar na een week een mail
met tracking en leveringsdatum.
Hier verliep dus alles piekfijn 😃
Je hebt toch een vrij duidelijk antwoord gekregen? Het kan 10 weken duren en je gaat een mail krijgen als het zover is. Leuk is misschien anders maar het zal een groot succes geweest zijn. Als je niet meer wil wachten kan je nog altijd annuleren.
Beste,
Ziehier mijn belevenis : Barcode : 3SDLAB60473
14 december: track en trace : toestel wordt geleverd (niet dus)
15 december: track en trace : toestel wordt geleverd (niet dus)
19 december: PostNL is een onderzoek gestart (geen antwoord)
03 januari : PostNL is opnieuw een onderzoek gestart (geen antwoord)
En de klant, die heeft betaald voor het toestel en reeds een eerste WIGO factuur heeft betaald, staat met de rug tegen de muur en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
@Ex-Netweter
Je kan Telenet toch niet verantwoordelijk gaan stellen voor fouten die gebeuren bij PostNL? Zijn die 10 weken trouwens al verstreken?
Beste,
Toen ik heb ingetekend op de promotie was de levertijd 2/3 dagen. Er was van 10 weken geen sprake. Trouwens, ik ben geen klant van PostNL, ik ben klant bij Telenet. Het is Telenet die mij aan het lijntje houdt en PostNL moet in gebreke stellen. U verdraait de feiten.
@Ex-Netweter
Staat dat zo in de voorwaarden die je aanvaard hebt toen je die bestelling plaatste? Het zou handig zijn als je die voorwaarden hier even zou posten, dan kunnen we er allemaal eens in kijken. Ik denk dat @Niels ons misschien wel kan helpen.